חוזרת לשרת

הלוחמת לשעבר אוריאן בן כליפא הוחזרה לשירות

תמונה – דוברות המשטרה

מפקד משמר הגבול החליט להחזיר את הלוחמת רס"ר אוריאן בן כליפא לשירות במשמר הגבול, למרות שהורשעה שבוע שעבר בתקיפת בת המוכתר הערבי בעיר העתיקה לפני כשנתיים.

מפקד מג"ב החליט להחזיר את הלוחמת רס"ר אוריאן בן כליפא לשירות לתפקיד במפקדת משמר הגבול עד לסיום ההליך המשפטי שעדיין מתנהל נגדה.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "ללוחמים והלוחמות שלנו יש את מלוא הגיבוי ממני. בניגוד למה שככל הנראה סבורים גורמים במח"ש ומערכת המשפט, כשנאבקים בטרור המאבק לא נעשה בתנאי מעבדה – אלא תחת לחץ ובסביבה עוינת. אני מברך את מפקד מג"ב והמפכ"ל על ההחלטה החשובה, ומאחל לרס"ר בן כליפא הצלחה רבה בהמשך שירותה למען עם ישראל ומדינת ישראל במשמר הגבול".

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי: "על כולנו לזכור כי פעילות המשטרה מורכבת ומאתגרת והשוטרים נאלצים להתמודד עם סיטואציות לא פשוטות. על כן כל שוטר ולוחם במשטרת ישראל יקבל מעטפת סיוע הגנתית שילוו אותו על פעילותו במסגרת תפקידו. נמשיך לעקוב אחר ההליך המשפטי וללוות את הלוחמת".

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן: "לאורך כל ההליך המשפטי, מפקדים וגורמים מקצועיים בחיל ליוו את הלוחמת אוריאן וכך גם ימשיכו ללוות לאורך כל הדרך. לוחמי החיל ניצבים בכל עת מול משימות רבות ואתגרים מורכבים ולכך אנחנו מכשירים ומאמנים את הלוחמים והמפקדים שלנו".

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.