אזהרת צפייה

סוף עצוב:חיילת התחפשה למחבלת וחוסלה

תמונה – טלגרם

סוף עצוב: שעה לאחר הדיווח על ניסיון פיגוע ירי בדרום הר חברון, מתברר ככל הנראה כי מדובר בחיילת לבנת גרין, לוקה בנפשה שביקשה לשים קץ לחייה.

מדוברות משרד הביטחון נמסר, מבדיקת אירוע הירי במעבר מצדות יהודה, לפני זמן קצר, עולה כי מדובר ככל הנראה בצעירה יהודיה שהגיעה למעבר מצידו הישראלי. החשודה הגיעה בהליכה מכיוון הישוב יתיר, התקרבה לכיוון המאבטחים, לבושה בגדים שחורים. בשלב מסויים, שלפה נשק, פתחה בריצה כשהיא צועקת "אללה אכבר" לעבר המאבטחים ונוטרלה.

שוטר לצעירה שאיימה להתאבד: "תתאבדי כבר בשקט"

העיתונאי יאיר שרקי חשף התכתבות של החיילת עם ידיד שלה לפני ששמה קץ לחייה, "טרגדיה איומה שאפשר היה למנוע: הצעירה שנורתה הערב במחסום מצדות יהודה היא חיילת משוחררת שהתחפשה למחבלת כדי להתאבד. היא התייעצה עם חבר שדיווח על כך למוקד 100 והעביר את הפרטים וההתכתבות הזאת למשטרה כשעה לפני האירוע. הידיעה לא הגיעה למחסום והחיילים היו משוכנעים שהם מנטרלים מחבלת"

אזהרת צפייה

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.