מה דעתכם?

סערה ברשת: כך הספידה מירב מיכאלי את אמא של השר גלנט

תמונה – ערוץ הכנסת

מתקפה ברשתות החברתיות נגד יו"ר מפלגת 'העבודה' מירב מיכאלי שפרסמה ציוץ הספד על אמא של שר הביטחון גלנט שהלכה הלילה לעולמה בגיל 88. לאחר כשעה מחקה מיכאלי את הציוץ והתנצלה.


בציוץ שפרסמה כתבה מיכאלי, "משתתפת בצערו של השר יואב גלנט על מות אמו. לא נשכח איך עמדה לצידו ותמכה בהחלטתו להוציא כרטיס אדום להפיכה המשטרית שתכננה הממשלה. אישה ערכית וחזקה. יהי זכרה ברוך".

הגולשים תקפו בתגובה את מיכאלי בחריפות, "פרומה ז"ל הייתה ניצולת שואה. מעפילה. אם למופת. וכל מה שיש לך להגיד זה שהיא כביכול התנגדה לרפורמה, כשגופת עדיין חמה. את לא באמת משתתף בצער, את חיפשת הזדמנות לעקיצה פוליטית. את לא רק פוליטיקאית בזויה, את אדם בזוי", הגיב אוהד.

"אני מתנגד להפיכה המשטרית אבל אני חושב שמן הראוי להשאיר את הפוליטיקה מחוץ להודעת התנחומים הזאת. לא חייב לערב פוליטיקה בכל דבר", הגיב שובל. "את מחסלת לעצמך את הקריירה בהצלחה רבה. תמשיכי ככה", כתב מתן. "כמה גועלית את יכולה להיות איכס תת רמה", כתב אמיר.


בעקבות התגובות מחקה מיכאלי את הציוץ והתנצלה, "אני מצטערת ומתנצלת על נוסח ציוץ הניחומים על מות אמו של השר גלנט. שוחחתי הבוקר עם השר גלנט וניחמתי אותו באופן אישי. צר לי על הקלקול המיותר שבציוץ ואני מתנצלת עליו מאד."

רה"מ נתניהו ספד לה: "סיפורה של פרומה הוא סיפור השראה והתגלמות החזון הציוני. היא שרדה את זוועות השואה, עברה את המסע המפרך לישראל על סיפון האקסודוס והקימה משפחה לתפארת שבנה הוא שר הביטחון של מדינת ישראל".

40 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.