צפו עד הסוף

עמית סגל במונולוג זועם: "חבל שלא צעקו ״דמוקרטיה או מרד"

תמונה – אינסטגרם

העיתונאי הבכיר עמית סגל השוהה בימים אלו בסיבוב הרצאות בארה"ב, מתייחס לדרישה התקשורתית לשלול את גביע המדינה מקבוצת בית"ר ירושלים, בעקבות הסתערות המונית של האוהדים למגרש מיד בתום המשחק.

"בושה וחרפה מצד אוהדי בית״ר ירושלים שבאקט אלים ותוקפני עקפו שוטרים, פרצו למגרש, גנבו את דגל הקרן, הפריעו למהלך העניינים התקין ומנעו את קיום טקס הענקת הגביע. כך לא ייעשה במקומותינו."

מה שהיה מצופה מהם באמת במקום זאת היה לרדת לנתיבי איילון, לסמן ״היי״ קטן לניצב עמי אשד שהיה מאפשר להם את זה בכיף, לצייר על הכביש, לחסום את התנועה כשבא להם ולא רק בגמר גביע אלא בכל פעם שמתפרסם משהו לא לרוחם.

במקרה כזה, ראשי האופוזיציה היו קושרים להם כתרים כ״אזרחים הכי טובים במדינה הזו״, משטרת תל אביב הייתה מאבטחת את הירידה לדשא באופן מסודר, בחדשות 13 היו קובעים על סמך רחפן ש-170,000 אוהדים השתתפו ובית הנשיא לא היה מזדעזע מהאוהדים אלא מזמן אותם לשיחות הידברות עם מכבי נתניה וההתאחדות לכדורגל.

לחלופין, חבל שלא צעקו במקום ״יאללה בית״ר״ את המילים ״דמוקרטיה או מרד״. מתי תלמדו?

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!