יהי זכרם ברוך

טרור מצרי: שלושה חיילים נרצחו בפיגוע ירי בגבול

תמונה – טלגרם

שלושה חיילי צה"ל נרצחו הבוקר בפיגוע ירי רצחני שביצע מחבל-חייל מצרי שחדר לישראל.

לוחמת צה"ל, סמל ליה בן נון ז"ל, לוחם צה"ל אורי יצחק אילוז ז"ל, ולוחם צה"ל אוהד דהו ז"ל, נרצחו בשבת בבוקר בפיגוע קשה שביצע מחבל מצבע מצרים, בעת פעילות מבצעית שוטפת בעמדה צבאית במרחב חטיבת פארן בגבול מצרים.

במהלך סריקות אחר המחבל שהרג את ליה בן נון ז"ל ולוחם צה"ל נוסף, זיהה כוח צה"ל את המחבל בשטח ישראל, במקום התפתחו חילופי אש.

סמל-ראשון אוהד דהן ז"ל, בן 20 מאופקים, לוחם חי"ר גבולות בגדוד ברדלס. הלוחם הועלה בדרגתו מדרגת סמל לדרגת סמל-ראשון לאחר מותו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: האירוע הקטלני בגבול מצרים במהלך השבת הוא חמור וחריג ויבדק עד תום. אני מבקש לשבח את כוחותינו שחתרו למגע וחיסלו את המחבל. יחד עם כל עם ישראל אני מבקש להשתתף בצער המשפחות של סמל ליה בן נון ז״ל, סמ"ר אוהד דהן ז״ל, והלוחם הנוסף ששמו טרם הותר לפרסום, ולאחל החלמה לפצועים. ליבנו עם המשפחות ביגונם העומק.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: שבת קשה. שלושה חיילים שיצאו מהבית כדי להגן על מדינת ישראל, נפלו במהלך פעילותם, על ידי מרצח שפל. כואב יחד עם כל אזרחי ישראל את מותם הטראגי ושולח תנחומים לבני המשפחה שאיבדו את היקר להם מכל. עם ישראל אוהב אתכם, מחבק אתכם, בוכה איתכם וכואב את כאבכם.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.