מחריד

זעם ברשת: עבריין מין משוחרר זוכה מאונס ניצולת שואה

תמונה – משטרת ישראל

בית המשפט המחוזי בנצרת זיכה הבוקר עבריין מין משוחרר, עאדל הייב בן 43 מאונס ניצולת שואה בת 82 לאחר שלא הוכח כי התנגדה למעשיו. כתב הארץ ג'וש בריינר תקף: "להקיא. הכרעת דין שהיא כתם על מערכת המשפט."

על פי כתב האישום שפורסם ב-ynet, הייב היה תחת פיקוח של שב"ס לאחר שחרורו מעונש מאסר של שמונה וחצי שנים על אונס אשה בת 70 לפני מספר שנים.

בפסק הדין קבעו השופטים, בראשות השופט אשר קולה שזיכה גם את רומן זדורוב, "הפרקליטות לא הצליחה להוכיח את יסודותיה של עבירת האונס. לא הוכח כי הנאשם אנס את המתלוננת ללא הסכמתה, לא הוכח כי המתלוננת אמרה פעם אחר פעם 'לא, לא', כשם שלא הוכח כי המתלוננת גילתה התנגדות פסיבית כזו או אחרת – שממנה יכול היה הנאשם ללמוד שהמתלוננת סירבה לקיום יחסי שתואמו ביניהם".

עו"ד פתחי פוקרא מהסנגוריה הציבורית המייצג את החשוד בירך על הפסיקה, "מרשי עבר רצח אופי. מהרגע הראשון הוא הכחיש את כל העבירות וטען שמדובר בקשר בהסכמה ללא שום עבירה. אנו מודים לבית המשפט שנתן לנו את יומינו וקיבל החלטה נכונה ואמיצה. הלקוח שלי צפוי להשתחרר בימים הקרובים ללא כל תנאי וללא הגבלות. חייו נהרסו מהחקירה, האישומים והפרסומים בכל אמצעי התקשורת. הוא זוכה פה אחד זיכוי מלא".

מהפרקליטות נמסר כי "אנו מאמינים לגרסת המתלוננת ונלמד את ההחלטה". מחקירת האירוע עולה כי בחודש יולי 2022 הייב פגש את ניצולת השואה ברחוב והחמיא לה שהיא נראית טוב. בין השניים התפתחה שיחה, הוא הציג עצמו כשיפוצניק והאישה הזמינה אותו לביתה כדי להראות לו דבר מה שרצתה לשפץ. ברגע שנכנסו לביתה הוא הדף אותה לחדר השינה, תקף אותה בברוטליות ואנס אותה. היא נחבלה, סבלה מדימום כבד, הובהלה לבית החולים זיו בצפת ונזקקה לניתוח חירום.

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.