אין כבוד

נחשף: העדות המטלטלת של הנרצחת הלסבית

תמונה – פייסבוק

התלוננה ונרצחה הנערה שרית אחמד ז"ל, שנרצחה באכזריות מירי מרכבה בכניסה לעיר ירכא, פנתה לאחרונה למשטרה בחשש מפני אחיה ששוחררו ממאסר לאחר שאיימו בעבר לרצוח אותה על רקע נטייתה המינית, כך חושף העיתונאי גיא פלג.

שרית אחמד ז"ל

על פי הדיווח בערוץ 12, שרית התלוננה בעבר במשטרה נגד אחיה שנאסרו למספר חודשים על איומים, "אני רוצה להתלונן על האחים שלי. הם איימו להרוג אותי בגלל שתפסו שדיברתי עם בחורה בקטע של בת זוג. ראח שלי גילה את זה, לקח לי את הטלפון ואיים שישלם למישהו שיהרוג אותי", סיפרה אחמד לחוקרי המשטרה והוסיפה, "אח שלי אמר שידקור אותי בבטן וילך לשתות בירה כאילו כלום לא קרה"

לאחר התלונה האחים המאיימים הורשעו ונשלחו למאסר של מספר חודשים. הנערה שהתה במקלט לנשים ונפגעות אלימות במשך התקופה האחרונה. כאמור, לפני שנרצחה פנתה הקורבן שוב למשטרה והתלוננה על אחיה ששוחררו מהכלא.

ח"כ אלמוג כהן תקף: "הרצח של שרית אחמד צריך לזעזע את אמות הסיפים של מדינת ישראל. נערה צעירה הנמצאת בתחילת דרכה בחיים, נרצחת אך ורק בשל נטייתה המינית ובחירתה בחופש שלה. איננו יכולים לקבל מצב שכזה במדינת ישראל, בשום קהילה ובשום מגזר. צר לי כי ברוב ימות השנה, ארגוני הלהט״ב והשמאל מתמקדים במגזר החרדי והדתי וטומנים ראשם בחול כשמדובר במגזרים אחרים. זו התוצאה."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.