אוהב ישראל

"תן את זה לחייל צה"ל": נהג מונית הפתיע תייר ישראלי

תמונה – חיים תמרי פייסבוק

אזרח ישראלי, חיים דמרי, אזרח ישראלי השוהה בימים אלו בארה"ב, נקלע לסיטואציה מרגשת עם נהג מונית שמאוד אוהב את ישראל ובמיוחד את חיילי צה"ל.

במהלת נסיעה שגרתית במונית בפילדלפיה ארה"ב, שמע נהג המונית כי הוא מישראל, שלף שטר של מאה דולר וביקש ממנו לתת במתנה לחייל הראשון שהוא פוגש בנחיתתו בחזרה בישראל.

בפוסט שפרסם כתב תמרי, "מגיע נהג לאסוף אותנו לכיוון ניו יורק לנמל התעופה.משוחחים, קצת סמול טוק ואז הוא מגלה שאנחנו מישראל.

"פתאום הוא מוציא את הארנק מהכיס פותח אותו ומוציא לי משם שטר של 100 דולר. אני מסתכל רגע מנסה להבין מה הוא עושה ואז הוא אומר לי תביא את ה100 דולר האלה לחייל הראשון שאתה רואה, תגיד לו שחייל מארינס נתן לו את זה. התקשרנו למנהל שלו בהתרגשות לספר לו ומסתבר שזאת לא הפעם הראשונה שהוא עושה את זה
אז Duke יקר, ריגשת אותנו בטירוף".

צפו בקטע

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.