לא מאריך

הלם במשטרה: השר בן גביר לא יאריך את כהונת המפכ"ל

תמונה – דוברות המשטרה

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, החליט שלא להאריך בשנה נוספת את כהונתו של המפכ"ל קובי שבתאי השוהה בימים אלו בביקור בחו"ל, כך דווח בישראל היום.

על פי הדיווח, בפגישה שהתקיימה תקף השר בן גביר את המפכ"ל ואמר כי מבחינתו הוא נכשל באי הפחתת מעשי הרצח בחברה הערבית, ובכך שהוא עסוק במינויים של חברים ולא במינויים על בסיס מקצועי.

בן גביר הבהיר למפכ״ל כי אין בכוונתו לאשר את רשימת המלצותיו למינויי ניצבים ובהם את מינויו של מפקד משמר הגבול ניצב אמיר כהן, מועמדו של שבתאי להחליף את ניצב עמי אשד במחוז תל אביב.

שר הביטחון לשעבר גנץ הגיב, "ההודעה של בן גביר על כוונתו לסיים את כהונת המפכ״ל, אדם שבניגוד אליו תורם עשרות שנים למען ביטחון המדינה, בעת שהוא נמצא בחו״ל באירוע משפחתי אישי ורגיש – מביישת את מדינת ישראל."

גנץ הוסיף, "בן גביר לא כשיר לנהל את ביטחון הפנים של מדינת ישראל ופוגע ביכולותיה של המשטרה להתמודד עם אתגר עצום. אם לנתניהו יש מעט אחריות, הוא צריך לפטר אותו הרבה לפני תום כהונת המפכ״ל."

16 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.