בושה של ממשלה

שרת ההסברה אטבריאן מתפוצצת: "תקפצי לי"

תמונה – לשכת נתניהו

מבוכה במפלגה: במהלך ישיבת הממשלה ולעיני השרים, שרת ההסברה גלית דיסטל אטבריאן נקלעה לעימות סוער עם השרה גילה גמליאל ממפלגתה.

גלית דיסטל: את אבן בנעל של הקואליציה. את יודעת הכל. תקפצי לי – גילה גמליאל: שרת ההסברה אומרת לי תקפצי לי – גלית דיסטל: תפסיקי עם השקרים – גילה גמליאל: היא אמרה לי תסתמי מפגרת – גלית דיסטל: את לא מבינה שאף אחד לא סובל אותך? – גילה גמליאל: את פתטית

לאחר ישיבת הממשלה צייצה השהר אטבריאן ותקפה, "‏גילה גמליאל הגיעה באיחור לישיבת הממשלה. כרגיל. ואז התחילה לצעוק ולצרוח על כולם כי כולנו חדלי אישים ורק לה הפתרונות. כרגיל. וניסתה לערער וליצור מתח בין ראשי הקואליציה.
כרגיל. ופוצצה את הישיבה בדיוק כפי שפוצצה את ישיבת הסיעה בשבוע שעבר בצרחות וטריקת דלת דרמטית.

דיסטל הוסיפה, "כשאמרתי לה (לא בצרחות אבל בהחלט בקול רם) שהיא אבן בנעל של הקואליציה ושההתנהלות שלה פאטתית, היא פתאום התחילה לצרוח שאני מקללת אותה ואף לתדרך כתבים כיד הדמיון הטובה עליה. אז כן, אני עומדת מאחורי כל מילה שאמרתי: גילה גמליאל היא אבן בנעל של הקואליציה וההתנהלות שלה מביכה (ומדאיגה) בלשון המעטה".

4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.