חברים?

זעם ברשת: התגובה של שגריר ארה"ב בישראל לפיגוע הרצחני

תמונה – טוויטר @USAmbIsrael

סערה ברשת: שגריר ארה"ב בישראל תום ניידס פרסם הודעת תנחומים מעורפלת על ארבעת הישראלים שנרצחו היום בפיגוע הרצחני בעלי ועורר זעם ברשת.

בהודעה שפרסם כתב ניידס, "מודאגים מאוד ממקרי המוות והפציעות של אזרחים שהתרחשו בגדה המערבית ב-48 השעות האחרונות, כולל זה של קטינים. מתפללים למען המשפחות כשהן מתאבלות על אובדן יקיריהם, או מטפלות בפצועים".

בעקבות הביקורת הקשה צייץ השגריר הודעת גינוי מחודשת לפיגוע, "אני מגנה בחריפות את הרצח חסר היגיון של ארבעה ישראלים חפים מפשע היום – לבי עם בני משפחתם האבלים."

שגריר ישראל בארה"ב מייקל הרצוג הגיב לשגריר, "היום, פיגוע טרור פלסטיני מתועב נוסף גבה את חייהם של 4 אזרחים ישראלים חפים מפשע. אין שום הצדקה לפגיעה והרג של אזרחים חפים מפשע. יש לגנות זאת באופן חד משמעי. כל ניסיון של גינוי "מאוזן" הוא שגוי ואינו מכבד את זכר הקורבנות."

השגריר הוסיף, "בחודשים האחרונים הסלימה פעילויות הטרור בחלק הצפוני של הגדה המערבית, כאשר הרשות הפלסטינית איבדה שליטה ביטחונית יעילה. ג'נין, שבה פעל צה"ל לאחרונה, הפכה למעוז טרור איראני, הממוקם דקות ספורות ממרכזי אוכלוסייה ישראליים. גדושה במאות מחבלים חמושים ומעבדות הפועלות לייצור מטעני חבלה ורקטות קטלניות, "בירת" הטרור הזו הפכה לקרש הזינוק העיקרי של התקפות טרור נגד ישראלים".

הגולשים הזועמים הסתערו בקללות וביקורת על השגריר, "הלוואי שמחבל יפגע בך", "תתבייש", האם אתה משווה רצח של ארבעה ישראלי לחיסול המחבלים בג'נין?". גולש נוסף תקף, "הנוסח העמום נשמע ונכתב כמו הלבנת ונרמול טרור, אדוני השגריר."

6 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.