תיעוד דרמטי

הדרוזים זועמים: פצועים בניסיון פריצה לתחנת משטרה

תמונה – דוברות המשטרה

המחאות נגד טורבינות הרוח: מאות מפגינים דרוזים הגיעו לנקודת המשטרה במסעדה שבגולן וניסו להשתלט עליה. הם יידו אבנים, הציתו גלגלים, ניקבו גלגלים של ניידות משטרה, ואף ירו ירי חי. חלק מהשוטרים נפצעו מאבנים שהושלכו לעברם.

מהמשטרה נמסר, "כל מעשה אלימות נגד שוטרים אינו מקובל ולא יתקבל בסובלנות. משטרת ישראל מחויבת להבטיח את שלומם של כלל האזרחים ותנקוט בכל האמצעים הנדרשים לשמירה על הסדר והביטחון.

מהמרכז הרפואי זיו נמסר, בהמשך להפגנות במסעדה, התקבלו במרכז הרפואי עד עתה הגיעו סה"כ 12 פצועים

להלן סך הפצועים שהתקבלו: פצוע ראש קשה הועבר במסוק לרמב"ם. פצוע קשה נוסף סובל מפגיעת ראש – יועבר לרמב"ם. פצוע קשה עם פגיעת ראש שיועבר במסוק לרמב"ם. פצוע ירי במצב קשה בחדר ניתוח

בנוסף, יש 3 פצועים במצב בינוני ופצוע אחד נוסף במצב קל. 4 שוטרים הגיעו למלר"ד המרכז הרפואי כשהם סובלים מפגיעות קלות וכעת מדווח כי יש 8 שוטרים נוספים שבדרכם לזיו ומצבם ככל הנראה קל.

צפו בתיעוד

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.