מתבצרת

ממשיכים: היועמ"שית מיארה לא מתפשרת

תמונה – ארכיון משרד המשפטים

למרות המסר החד משמעי שהעבירו השופטים לנציגי הפרקליטות בפגישה סודית שהתקיימה השבוע, כי יתקשו להוכיח שיש סעיף שוחד בתיק 4000 ולכן הם ממליצים ללכת לגישור, היועצת המשפטית לממשלה גלי בארב מיארה החליטה להמשיך ולנהל את התיק בבית המשפט.

הכתב המשפטי אביעד גליקמן חשף הבוקר, "היועמ"שית, פרקליט המדינה ובכירי הפרקליטות תמימי דעים: למרות הערות השופטים מאמינים בתיק השוחד וממשיכים לנהל איתו את ההליך"

שר המפשטים לשעבר גדעון סער שמינה את היועצת המשפטים לממשלה מיארה, קרא ללכת על עסקת טיעון ולסיים את משפט נתניהו: "במשך תקופת כהונתי כשר המשפטים נמנעתי מהתייחסות לאפשרות הסדר טיעון במשפט נתניהו. זאת, מתוך כבוד לעצמאות התביעה הכללית בנושאים המסורים לשיקול דעתה המקצועי. עמדתי היתה זה מכבר כי נכון, בהתחשב במכלול השיקולים, לסיים את משפט נתניהו בהסדר טיעון. עתה מן הראוי שהתביעה תטה אוזן למסרים של בית המשפט ותגלה נכונות למו״מ כזה. האינטרס הציבורי במובנו הרחב הוא סיום הסאגה ארוכת השנים הזאת בהסדר טיעון."

שר המשפטים יריב לוין הגיב: "הרדיפה הפוליטית והמשפטית החמורה בתולדות המדינה קורסת. אי אפשר שלא להזדעזע נוכח כל מה שהתרחש עד עכשיו, ונוכח מה שמתגלה שלב אחר שלב. גם אם זה לוקח שנים – האמת חייבת לצאת לאור."

פעיל השמאל אלדד יניב שהחל את ההפגנות נגד ראש הממשלה תנניהו לפני שנים כתב: "תם ונשלם. אין שוחד ב-4000 (בזק-וואלה). אין תיק 3000 (צוללות). אנשים כמוני נדרשים לדין וחשבון ציבורי כיצד (הגם שהולכנו שולל על ידי חוקרי משטרה ועיתונאים) – נתנו יד להפצת עלילה שכזו".

5 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.