על חשבון הציבור

פשרה: זה הסכום שיקבלו הזוג החרדי שנפגעו ממכת"זית

תמונה – טלגרם

הזוג החרדי שנפגעו ממכת"זית משטרתית בכניסה לירושלים יקבלו פיצויים מהמשטרה והנהג יודח משירות פעיל.

לפני כחצי שנה בני הזוג הדס ואליעזר שולמן צעדו יחד באיזור הכניסה לירושלים, לפתע מכת"זית שעברה במקום בדרכה להפגנת חרדים שהייתה באיזו, פגעה בהם ישירות ללא שום סיבה והפיל אותם לרצפה. הם נפצעו והועברו לטיפול בבית החולים.

היום חתמו הצדדים על הסכם פשרה עןם המשטרה, לפיו הם יקבלו פיצויים בסך חמישים אלף שקלים. בנוסף, מפעיל המכת"זית שפעל בניגוד להנחיות לא יחזור לתפקידו.

עורך הדין מיכאל ליטווק מסר: "אני מברך על הסכם הפשרה. המשטרה שגתה באופן חמור כשפגעה במרשיי, בני הזוג שולמן. לצערי, המשטרה לא לקחה אחריות מיידית, לא התנצלה בפני הזוג או פיטרה את המפעיל ולכן נאלצנו להגיש תביעה אזרחית. אני שמח על כך שהפרקליטות השכילה לקחת אחריות על הפגיעה החמורה, להגיע לפשרה ולהעניק פיצוי משמעותי. אני מצר על סגירת התיק במח"ש וערעור על כך יוגש בקרוב. אני קורא לכל אדם שנפגע מהמשטרה לא לוותר ולהגיש תביעה אזרחית, רק בדרך זו נמגר את האלימות המשטרתית".

שי גליק, מנכ"ל "בצלמו", מסר: "משטרת ישראל צריכה להבין שעליה לתת יחס שווה לכלל האזרחים. לצערי אנחנו רואים שוב ושוב מקרים של פגיעה משטרתית בחפים מפשע כולל מבוגרים ונוער רק בגלל שהם חרדים או מתנחלים. הדבר הזה חייב להיפסק ואם משטרת ישראל לא תבין את זה דרך המוח והנחיות השר לביטחון לאומי, היא תצטרך להבין את זה דרך הכיס".

8 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.