קרע באופוזיציה

ליברמן מאשים: "הם התגייסו למען נתניהו"

תמונה – ערוץ הכנסת

בכיר האופוזיציה ח"כ אביגדור ליברמן, תוקף את ראשי מחאת השמאל אהוד ברק ויאיר גולן על קריאתם למרי אזרחי: "כשאני שומע את אהוד ברק, יאיר גולן ורוני אלשיך, אני סבור שהם התגייסו למען נתניהו."

בפוסט שפרסם תקף ליברמן, "מעולם לא האמנתי בקונספירציות, אבל בימים האחרונים שיניתי את דעתי, כשאני שומע את אהוד ברק, יאיר גולן ורוני אלשיך, אני סבור שהם התגייסו למען נתניהו. הקריאות שאנו שומעים בימים האחרונים למרי אזרחי ולעבור על החוק, הן מקוממות ובלתי מתקבלות על הדעת. אנשי המחאה שיוצאים שבוע אחר שבוע לרחובות, הם אנשים נורמטיביים, שומרי חוק שרוצים בטובת המדינה.

ליברמן הוסיף, "אותם אנשים שתופסים טרמפ על המחאה, בשביל לחזור לקדמת הבמה ולקבל מספר רגעים בתקשורת, מובילים לפגיעה במחאה ובלגיטימיות שלה. דברים אלו באו לידי ביטוי גם במהומות מול ביתו הפרטי של יריב לוין, דבר שפוגע יותר מאשר בלוין, בשכנים מסביב, כשחלקם הגדול מתנגד להפיכה המשפטית אבל בגלל אופן המחאה, הפגיעה בשגרת החיים של האנשים, דווקא בבקרים, בשעות שהם אמורים לפזר את הילדים, אמורים לצאת לעבודה ולסידורים פשוט מעבירה אותם לצד השני. אני מצפה מכל אלו שמתיימרים להוביל את המחאה, שיחשבו על המחאה ולא על עצמם, ועל הרצון שלהם להתבלט ולהרוויח כמה דקות של תהילה, הקריאות המסוכנות שהם משמיעים עלולות לדרדר את החברה הישראלית ומדינת ישראל למקום קשה שאסור להגיע אליו."

לסיום כתב ליברמן, "כמו כן, דברי ההבל של מפכ״ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך, הם מקוממים, מטופשים וחסרי אחריות, והם פוגעים בראש ובראשונה במערכת המשפט הישראלית, שגם ככה עומדת בימים אלה תחת מתקפה חסרת תקדים. אמירות של אלשיך הן חמורות ביותר, וטוב שהפרקליטות הוציאה הכחשה והבהרה. לא ייתכן שבמדינה דמוקרטית דברים כאלו יקרו.

מהליכוד נמסר, "אלשיך חשף שקשירת הקשר להפיכה שלטונית לא פעלה כמתוכנן. הוא הודה שהניח שהגשת כתב האישום נגד ראש הממשלה נתניהו תגרום לו להתפטר ולליכוד להחליפו במישהו אחר. הדבר היחיד שסיכל את תכנית ההפיכה השלטונית שלו הייתה עמידתו האיתנה של ראש הממשלה נתניהו והתעקשותו להילחם על חשיפת האמת. הודאתו של אלשיך מחייבת פתיחה בחקירה נגדו ונגד והשותפים לתפירת התיקים, כדי לחשוף את המניעים שעמדו מאחורי הגשת כתב האישום נגד ראש ממשלה מכהן."

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.