צפו בוידאו

בתוך אירן: המוסד חטף מתנקש שתכנן לרצוח ישראלים

תמונה – המוסד

המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים חושף היום פרטים חדשים על סיכול חוליית הטרור בקפריסין, כולל חשיפת ראש החוליה האיראני, יוסף שהבאזי עבאסעלילו, שנשלח מאיראן לקפריסין לבצע את הפיגוע*

במבצע סיכול ייחודי על אדמת איראן שם המוסד את ידו על ראש החוליה, שנתן בחקירה הודאה מפורטת בזכותה נחשפה ופורקה חוליית הפיגוע בקפריסין.

מדובר ביוסף שהבאזי עבאסעלילו שקיבל הנחיות מפורטות ונשק מבכירים במשמרות המהפכה באיראן. עבאסעלילו הודה בחקירה במעורבותו בניסיון הפיגוע ותיאר כיצד ניסה להוציא אותו לפועל. בעקבות המידע שמסר בחקירה פורקה תשתית הפיגוע במבצע שהוצא לפועל ע"י גופי הביטחון בקפריסין.

החשיפה באה על רקע שורת מעצרים שהתבצעו בשבוע שעבר בקפריסין במסגרתם נחשפה הפעילות האיראנית על אדמתה במאמץ המתמשך להוציא לפועל פיגועים ולהתנקש בישראלים ויהודים ברחבי העולם.

גורם בכיר במוסד: "נגיע לכל גורם שמקדם טרור נגד יהודים וישראלים בכל העולם, כולל על אדמת איראן"

צפו בחקירה

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.