מה דעתכם?

זעם בשמאל: "הירייה השלישית היא עבירה פלילית"

תמונה – טלגרם

סערה ברשת: איש השמאל יריב אופנהיימר תוקף את האזרח האמיץ שחיסל את המחבל בפיגוע דריסה בתל אביב והציל חיים של אזרחים.

בתיעוד שפורסם ברשת מחיסול המחבל, נראה האזרח האמיץ יורה שוב ושוב במחבל גם כשהוא כבר שרוע על הרצפה.

איש התקשורת ופעיל השמאל יריב אופנהיימר צייץ בזעם: "פיגוע נורא. חובתו של נושא נשק לנטרל את הסכנה. אבל, הירייה השניה גבולית, הירייה השלישית, במדינת חוק, היא עבירה פלילית".


המפכ"ל קובי שבתאי שיבח את האזרח המחסל: "רוצה לשבח את הפעילות של האזרח שעם הרבה אומץ הצליח לסכל את האירוע ולמנוע את המשך מסע הרצח של אותו מחבל". המפכ"ל פנה לציבור, ואמר כי הוא "קורא לגלות עירנות. אנחנו הערכנו שכתוצאה מהפעילו ביהודה ושומרון, המוטיבציה והפוטנציאל לפיגוע יעלו. לכן גם תגברנו את הכוחות, ואנחנו נעשה כל מה שביכולתנו".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: יחד עם כל עם ישראל, שולח איחולי החלמה מהירה לפצועים וחיבוק חם למשפחות. מברך את האזרח האמיץ שנטרל את המחבל, מנע את המשך האירוע והציל חיים. הנטרול הזה הוכיח שוב את החשיבות והיעילות של אזרחים נושאי נשק ואני קורא לציבור שעומד בתבחינים, שאו נשק."

ח"כ אחמד טיבי תקף: "הכיבוש אחראי לכל החיכוכים האלה, הוא אחראי לתגובה הפלסטינית לכיבוש – הכיבוש יוצר חיכוך, אלימות נגד ושפיכות דמים".

63 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.