אכיפה בררנית?

צפו: מפגין ימין צעק לשוטר "אדיוט" ונעצר

תמונה – צילום מאיה לוין

על רקע טענות של חברי הממשלה על אכיפה בררנית של המשטרה בהפגנות רועשות של מתנגדי הרפורמה המשפטית מול ביתם, פעילי שמאל הפגינו הערב בתל אביב מול ביתו של השר יצחק וסרלאוף 'ממפלגת 'עוצמה יהודית'.

בתיעוד שפורסם נראה מפגין ימין צועק "אדיוט" לשוטר מג"ב שהרחיק אותו באלימות, בתגובה הסתער השוטר באלימות ועצר אותו ואת פעילת דרום תל אביב שפי פז.

מהחזית לשחרור דרום תל אביב נמסר: "הנה שוב ההוכחה הברורה שהאכיפה הבררנית הפושעת כאן – ובגדול".

ראש האופוזיציה לפיד תקף, "האלימות נגד המפגינים חייבת להפסק. הנסיונות של הממשלה לדכא את הדמוקרטיה בכוח יתקלו בהתנגדות נחושה. עשרות אלפי האנשים שיוצאים לרחובות אומרים לממשלה הזאת: ״אין לכם מנדט להרוס את המדינה. המפגינים הם פטריוטים ישראלים מופלאים שדואגים לעתיד המדינה ונלחמים על הערכים שלה. הנסיון של לוין ובן גביר להפוך את המשטרה למליציה אלימה לא יצליח."

צפו בתיעוד באדיבות מאיה לוין

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.