זה אמיתי

צפו בוידאו מהתמונה שמסעירה את הרשת – בן כספית: "זה פייק"

תמונה – אלישע כהן

סערה ברשתות החברתיות: אחרי שאיש התקשורת בן כספית טען שתמונת התינוקת חוסמת צומת בצפון זה פייק, הצלם שפרסם את התמונה שמסעירה את ישראל מבהיר שזה אמיתי ומסביר.

בן כספית טען ומחק: "זה פייק"

בתמונה שפורסמה הבוקר ועוררה זעם ברשת על שימוש ציני בילדים כמגן אנושי, המפגינים נגד הרפורמה המשפטית חסמו את הכביש לאוטובוסים באמצעות תינוקת קטנה שהוצבה על הכביש.

פעיל המחאה עמי דרור שפרסם את התמונה הבהיר והסביר לטענתו, "לכל מי שמודאג מהתמונה. היא רחוקה מאוד מההפגנה. הנהגים לא באוטובוסים (עמדו שם שעות). מקום מאוד מוגן ובטוח מכל הכיוונים".

ברשתות החברתיות סערו הגולשים שזה מזכיר להם את ארגון הטרור חמאס שמשתמש בילדים כמגן אנושי. גולש אחד תקף, "אתה איש חינוך? איך היית מגיב לתמונה כזו אילו זה היה פעוט חרדי בהפגנה של חרדים? בודאי שלא היית כותב את הדבר הפתטי: "מקום מאוד מוגן ובטוח מכל הכיוונים".

גולשת נוספת כתבה לדרור, "אתה יודע שתמיד אני אומרת/כותבת לך מה אני חושבת – לטוב ולרע. זה רע, נשמה! רע מאוד!!! אתה אבא. אתה איש חינוך. אתה בן אדם. ולא, אין סיכוי שאתה חושב שלשים תינוקת על הכביש זה "מוגן ובטוח מכל הכיוונים". בבקשה, אל תאבד את זה!"

צפו בוידאו

13 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.