ירי בנגמ"ש

נמאס לו: בכיר במחאת השמאל פורש מכוח קפלן

תמונה – קריים מיניסטר

משבר בהפגנות השמאל: ישי הדס, מקבוצת מפגיני 'קריים מיניסטר', מראשוני המפגינים נגד ראש הממשלה נתניהו בהפגנות בלפור, הודיע הערב בהפתעה על פרישתו מ'כוח קפלן'.

בהודעה שפרסם הודיע הדס, "מרגע זה אין לי יותר כל קשר עם כל פעילות או "הפגנה" של "כח קפלן", קפלן בכלל, או כל הפגנה או פעילות אחרת של מי מה"ארגונים" המרכיבים את "מטה המאבק". עצמאי. כמו תמיד.

הדס הוסיף, "בדרכי. ננסה להציע אלטרנטיבות ראויות כמיטב יכולתנו המאד מוגבלת. "גוש אחד יחד ננצח" – אינה סיסמה. היא תוכנית ופילוסופיית עבודה שאינני מצליח להביא לידי ביטוי ומיצוי. אלוהים עדי, ניסיתי. לא מוכן ולא מסוגל לעשות יותר שקר בנפשי ולגבות מהלכים שאינני יכול לעמוד מאחוריהם. לא הולך לשום מקום!! 6.5 שנים מחיי הקדשתי למאבק!! אמשיך כמובן!! קצת אחרת. ברכת הצלחה עצומה לכל מי שנאבק בסכנת הדיקטטורה ובנסיונות להפיל את ממשלת הזדון. מתקדמים.

12 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.