הכרת טובה

אמסלם מפתיע: "על אולמרט אני לא מדבר"

תמונה – ערוץ הכנסת
דנה אולמרט הפתיעה הבוקר את יו"ר הכנסת אמיר אוחנה בצרחות "פאשיסט" ביציאה מביתו בתל אביב - וכך הגיב השר אמסלם על הקריאה של אולמרט לארה"ב לפעול נגד ממשלת ישראל - צפו

המגישים בהלם: בראיון לשרון גל ומגי טביבי בערוץ 14, הפתיע השר דודי אמסלם והסביר למה הוא לא תוקף את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, מראשי המפגינים נגד הממשלה והחקיקה המשפטית.

בראיון למגי טביבי ושרון גל בערוץ 14 נשאל אמסלם על המתקפה החריפה של אולמרט נגד הממשלה, הפתיע אמסלם ואמר: "אני גזרתי על עצמי אהוד אולמרט היה בוס שלי עשר שנים ויש לי הכרת הטוב. אני לא מדבר עליו אף פעם בשום נושא. מעולם לא תשמע אותי מתבטא עליו. הבוס שלי עשר שנים. אני ברמה האישית דרך אגב בלי קשר לדעות שלו, אני אוהב אותו. זהו". הסביר אמסלם.

דנה אולמרט, הבת של אולמרט תועדה הבוקר רודפת אחרי יו"ר הכנסת אמיר אוחנה בצעקות ביציאה מפתח ביתו בתל אביב, "איך זה להיות סמרטוט של בן גביר? י'אפס".

19 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.