צפו בסרטון

דובר צה"ל זועם ולא על סרבנות: "ראוי לכל גינוי"

תמונה – הפקה: דניאל אדרי

דובר צה"ל דניאל הגרי מגיב בחריפות על הסרטון שהפיצו תומכי הרפורמה נגד הטייסים הסרבנים בצה"ל המתנגדים לחקיקה המשפטית.

דובר צה"ל דניאל הגרי

בסרטון שפורסם, נראים לוחמי צה"ל משתתפים בקרב תחת אש, כשאחד הלוחמים מבקש סיוע אווירי, הטייס שואל אותו "האם הוא תומך רפורמה".

בהודעה שפרסם תקף דובר צה"ל, "ביממה האחרונה מופץ סרטון שתכליתו לייצר שיסוי פנימי בתוך צה״ל, אשר ראוי לכל גינוי. הלכידות בצה״ל היא ערך עליון. אנחנו דוחים מכל וכל את כל האמירות והתבטאויות כנגד מפקדי ולוחמי צוות האוויר בסדיר ובמילואים. אלה מיטב הלוחמים והמפקדים בצה״ל, המסכנים את חייהם לילה לילה".

העיתונאי קלמן ליבסקינד הגיב לגינוי החריף, "הגינוי הזה חריף יותר מכל הגינויים שיצאו עד היום מצה"ל נגד מכתבי הטייסים, ונגד איומי אי ההתייצבות לשירות ונגד תופעת הסרבנות. וזה עצוב מכל כך הרבה כיוונים"

שר התרבות והספורט מיקי זוהר פרסם את הסרטון השנוי במחלוקת ומחק לאחר ביקורת קשה שספג ברשת.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב לביקורת: "אני לא מתכוון למחוק את הסרטון הממחיש היטב את סכנת הסרבנות. הסרטון המדובר נועד להמחיש את הנזק המוחשי הקיים בניסיון של גורמים שהם מיעוט שבמיעוט לסרב ולהסית לסרבנות. מי שמסרב להתייצב על רקע הרפורמה, בין אם הוא מחיל האוויר ובין אם הוא מחיל אחר, מסכן את ביטחון אזרחי ישראל. אני שמח שרובם המוחלט של חיילינו וטייסינו הגיבורים משרתים את המדינה ומגינים עלינו ועל ילדינו ללא תנאים. כל הכבוד לצה"ל!"

צפו בסרטון

21 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.