יהי זכרם ברוך

הטרור הפלסטיני: אב ובנו נרצחו בחווארה

תמונה – באדיבות המשפחה

קורבנות טרור: שי סיילאס ניגרקר ובנו אביעד ז"ל הם הנרצחים בפיגוע ירי הקשה במוסך לתיקון ושטיפת רכבים בכפר המחבלים חווארה.

מחקירה ראשונית עולה כי השניים הגיעו במהלך השבת מאשדוד לחווארה כדי לשטוף את רכבם, כשלפתע הגיע מחבל וירה בהם מטווח אפס ונמלט ככל הנראה לשכם.

שי שמש, אחיה של מגישת הטלוויזיה ליטל שמש, ספד לו בפוסט שפרסם בפייסבוק: "סיילס ואביעד. דודי ובן דודי. היום מחבל בן עוולה לקח את חייכם. הוא עשה זאת רק אחרי שווידא שאתם יהודים. זה כל הסיפור. סיילס, דודי היקר. הצעיר מבין אחיו. נשארת אחרון לטפל בסבא וסבתא עד שעלו ארצה. אתה היית הלב של המשפחה, מקפיד לכבד בכל שמחה, וגם בכל אבל. רוח חיה, מלא שמחת חיים וחוש הומור. הותרת אחריך בן, בנות, נכדים ובת זוג כואבים. אביעד בן דודי, התאום של אור. הכרנו מגיל ינקות. רק לאחרונה הקמת משפחה. כמה תקוות, כמה ציפיות. אנחנו עדיין המומים ולא מעכלים."

שיש שמש בהספד על הדוד והאחיין שנרצחו

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לפיגוע הקשה: "אני שולח תנחומים למשפחת שני הנרצחים, אב ובנו, שחייהם נגדעו בצורה כל כך אכזרית ונפשעת במהלך השבת.כוחות הביטחון פועלים במשנה מרץ כדי להשיג את המרצח ולבוא איתו חשבון, בדיוק כפי שעשינו עם כל המרצחים עד כה."

ראש העיר אשדוד ד״ר יחיאל לסרי: סיילאס-שי ובנו אביעד, בחייהם ובמותם לא נפרדו. אשדוד כולה אבלה הערב על הירצחם במהלך השבת, של תושבי העיר אב ובנו, בפיגוע הירי הקשה בו נגזלו חייהם באופן כל כך אכזרי ונפשע.

אזהרת צפייה

7 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.