רב בישיבה

נשוי ורב: מתחזה לחילוני נעצר בחשד לבעילה במרמה

תמונה – אילוסטרציה pixpay
גבר חרדי נעצר בחשד לבעילה במרמה לאחר שהשתמש בזהות בדויה והבטחות שווא בכדי לקיים יחסי מין עם נשים.

חוקרי מפלג ההונאה של היחידה המרכזית במחוז ירושלים חוקרים בימים אלו תלונה שהוגשה בשבוע האחרון ועניינה חשד לעבירות מין של בעילה שהושגה במרמה כלפי מספר נשים.

על פי החשד ועדויות הנשים, יצר החשוד קשר עם נשים רבות באמצעות יישומי היכרויות שונים, נפגש וניהל עמן מערכות יחסים רומנטיות תוך זהות בדויה בשם *"ג'ק סגל"* ונסיבות חיים שקריות שמסר להן במשך מספר חודשים עם מספר נשים במקביל. כל זאת על פי החשד, תוך מצג שווא אודות זהותו, הסטטוס המשפחתי האמיתי שלו והבטחות שווא למערכת יחסים לטווח הארוך לרבות נישואין והקמת משפחה.

עד כה, נאספו עד כה על ידי חוקרי מפלג ההונאה 5 עדויות של נשים שנפלו קורבן לתרמית זו של החשוד והחקירה העלתה חשד כי ישנן נשים נוספות שנפלו קורבן למעשים, והחקירה נמשכת בניסיון לאתר את אותן קורבנות נוספים.

אמש נעצר על ידי בלשי הימ"ר לחקירה החשוד במעשה, תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו בעל אזרחות זרה המתגורר בירושלים. היום הוארך מעצרו של החשוד ב-6 ימים עד לתאריך 28.8.

המשטרה קוראת לכל מי שנפלה קורבן למעשיו של החשוד שכינה עצמו באתרי ההיכרויות ״ג׳ק סגל״, לדווח על כך בהקדם למשטרה באמצעות תלונה מקוונת או באחת מתחנות המשטרה.

החשוד גק סגל
8 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.