יהי זכרו ברוך

אסון בנחל דוד: בן 5 נהרג במפולת סלעים

תמונה – דוברות מד"א

אסון בחופשה המשפחית: ילד בן 5 נהרג ושמונה נוספים נפצעו במפולת אבנים במפל נחל דוד סמוך לים המלח, יחידת חילוץ וכוחות רפואה של צה"ל חילצו כ-8 נפגעים מצב קל עד בינוני.

נחל דוד - צילום ליאור לב רט"ג
נחל דוד – צילום ליאור לב רט"ג
נחל דוד – צילום ליאור לב רט"ג

לאחר מאמצי החייאה צוותי מד״א נאלצו לקבוע את מותו של ילד כבן 5, יחד עם כוח צה״ל טיפלו בנוסף ב-8 נפגעים נוספים, מתוכם ילדה כבת 4 במצב בינוני והשאר במצב קל.

פראמדיק מד"א ליאור שאשא וחובש רפואת חירום במד"א מג'אהד אל עמור סיפרו: מדובר בשטח מורכב, הגענו מהר למקום כשאת האמבולנסים השארנו בחניון של הנחל וירדנו עם הציוד הרפואי בהליכה של כ-25 דקות לזירת האירוע. הבחנו במספר פצועים שנחבלו ממפולת אבנים, ילד כבן 5 היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה קשה בבטן, אישה כבת 40 וילדה כבת 12 היו בהכרה מלאה וסבלו גם הם מחבלות. יחד עם יחידת החילוץ וכוחות רפואה של צה"ל הענקנו לילד טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה ממושכות. האישה והילדה הוגדרו במצב קל עד בינוני. לחניון הנחל הגיעו 4 פצועים נוספים, גבר כבן 20, גבר כבן 40 וילדה כבת 4 וילד כבן 8 שנחבלו מהאבנים, הילדה שנחבלה בראש ובגפיים מצבה הוגדר בינוני, הילד ו-2 הגברים מצבם קל. לאחר טיפול בשטח פינינו את הפצועים במסוק של מד"א ובמסוקים של חיל האוויר לבתי החולים. בנוסף טיפלנו במקום במספר נפגעי חרדה שהיו עדים למתרחש"

ליאור לב, סגן מנהל שמורת טבע עין גדי: היום בבוקר בסביבות השעה 9:30 קיבלנו דיווח על התמוטטות של סלעים בנחל דוד. הקפצנו ישר את כל כוחות הפקחים, יחידת חילוץ עין גדי, משטרה, צבא וכל הכוחות הרלבנטיים לחילוץ. סרקנו את הנחל, חילצנו ארבעה נפגעים שהועברו לבתי חולים. הנחל כרגע בהמשך סריקות, והנחל סגור. אנחנו ממשיכים לטפל באירוע.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.