סתימת פיות?

מכה ליאיר נתניהו: ישלם 120 אלף על לשון הרע

תמונה – אינסטגרם

בית המשפט השלום בכפר סבא פסק היום כי יאיר נתניהו יפצה את דנה כשדי, פעילת פוליטית במפלגת 'כחול לבן' בראשות בני גנץ, בסכום של 130 אלף ש"ח בגין הוצאת לשון הרע.

הפוסט שפרסם יאיר נתניהו

בפסק הדין נכתב, "הפרסומים שנסקרו וצוטטו בתיק זה והתגובות שנלוו להם, הם דוגמה מובהקת לשיח האלים, הבוטה ולעתים גם המביש המתנהל ברשתות החברתיות. חלק ניכר מהאמירות מזעזע ממש ומשולחת כל רסן. שני הציוצים שצייץ הנתבע ברשת הטוויטר בעניין התובעת תוך זמן קצר, על רקע פרסומיו האחרים מאותה תקופה, קשרו אותה וייחסו לה מערכת יחסים אינטימית עם בני גנץ. למותר לציין כי אין מחלוקת בין הצדדים שמערכת יחסים שכזו לא הייתה ולא נבראה".

עוד כתבו השופטים: "הפרסומים שנגעו לתובעת פורסמו בתקופה שבה הנתבע הרבה לפרסם פרסומים ברשתות החברתיות, שבהם הוא ייחס למר גנץ מערכות יחסים מזדמנות עם מאהבות. עם זאת וכאמור לעיל בשאלות הספורות שהופנו אל הנתבע בעניינים אלה, די היה בתשובותיו המתחמקות והמגומגמות כדי להעיד על כך שאז וגם היום, יותר מ-3 שנים אחרי, אין בידיו שום ראיה ממשית לנכונותם".

לסיום כתבו השופטים בביקורת על יאיר נתניהו, "על רקע זה, ראוי לכל אדם ומקל וחומר לבנו של ראש ממשלת ישראל, שמספר עוקביו כ-140,000 איש להפגין ריסון עצמי וזהירות בהתבטאויות ופרסומים".

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.