כשנתניהו מבקר בקפריסין

שוב: 5 ישראלים נעצרו בחשד לאונס תיירת

תמונה – אילוסטרציה איה נאפה

בזמן ביקור ראש הממשלה נתניהו ורעייתו בקפריסין, חמישה צעירים ישראלים בני 20 ו-19 תושבי מג'דל כרום, נעצרו באיה נאפה בחשד לאונס צעירה בריטית בת 20 במלון בעיר.

פסגה משולשת עם נשיא קפריסין ור"מ יוון – צילום: עמוס בן גרשום

על פי הדיווח, הצעירה הבריטית הגיעה לתחנת המשטרה והתלוננה שנאנסה באונס קבוצתי בבית מלון בעיר, על ידי צעירים שהכירה במסיבה באחד המועדונים בעיר. בחקירתה הראשונית טענו הצעירים הישראלים כי הכל היה בהסכמה.

ממשרד החוץ נמסר: "בשעות הבוקר התקבל דיווח בשגרירות ישראל בקפריסין על מעצרם של שישה אזרחים ישראלים החשודים באונס תיירת בריטית. קונסול ישראל בקפריסין עומד בקשר מול הרשויות בקפריסין. המחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ נמצאת בקשר עם משפחות האזרחים העצורים".

כזכור, לפני מספר שנים נעצרו 12 ישראלים בחשד שאנסו תיירת בריטית בקפריסין, לאחר חקירה התברר כי התיירת מסרה עדות שקר והיא הורשעה בבית המשפט.

4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.