מסכימים איתה?

ח"כית מהליכוד: "הסתיימו הימים שנתניהו מכתיב בצורה טוטלית"

תמונה – ארכיון לע"מ

על רקע הדיווחים על פשרה מסתמנת בשיחות בבית הנשיא על הרפורמה המשפטית, ח"כ טלי גוטליב יוצאת במתקפה נגד ראש הממשלה ויו"ר מפלגתה בנימין נתניהו.

ח"כ טלי גוטליב

בראיון לאודי סגל וענת דוידוב ברדיו 103 תקפה גוטליב, "נתניהו החליט שהרפורמה מתה, היא לא על השולחן. מה שקורה פה זה כלום. זו לא רפורמה ולא שום דבר. הסתיימו להם הימים שבהם נתניהו מכתיב בצורה טוטלית הכול, זה נגמר, ואני אומרת את זה בעצב ובצער".

"כואב לי על מפגיני הימין ופעילי הימין שזרו להם חול בעיניים ואמרו להם בואו להפגנת המיליון, ובואו להפגנה כזאת, כשלי היה ברור שהרפורמה לא על השולחן. ולכן אני אומרת לכם כאן, ואמרתי את זה לפני כמה חודשים, זה לא יקרה, הרפורמה לא תתקדם, בין אם תהיה הסכמה או לא תהיה הסכמה".

גוטליב הוסיפה ותקפה, "נתניהו הוא מדינאי מצוין, הוא כלכלן מצוין – במערכת המשפט הוא לא יכול לגעת, גם לא מבין בה, גם לא מבין את הכוח של השליטות הנסתרת של מערכת המשפט, הוא גם חושש ממנה. הוא נפגע מהמערכת מאוד, הוא נרדף על ידי המערכת, ולכן אני מבינה למה הוא לא יכול לטפל בה".

גוטליב הוסיפה, "נתניהו משחק על הראש של יריב לוין, ואני אומרת את זה בצער רב. הוא גילה שיש מצב שהבייס הימני רואה בו ממשיך פוטנציאלי. ולכן כל מה שאתם רואים פה זה ניסיון להחליש את יריב לוין. להחליש את כוחו, מאוד פשוט. עכשיו אתם רואים למה אני לא אשחק את המשחק הפוליטי הזה? מי שמתאים להנהיג צריך להנהיג. וצריך לומר את הדברים האלה. ואני אומרת שוב ושוב, אידיאולוגיה, ערכים ואמת הן לא מילים גסות. מותר לימין לצפות למשילות של ימין, חבל שלא הקשיבו בקולי ולא העבירו".

7 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.