מסכימים איתו?

שרון גל מתקפל: "בעת הזאת אין ברירה אלא להסכים לפשרה"

תמונה – אינסטגרם

מתקפה ברשתות החברתיות נגד מגיש הטלוויזיה שרון גל שהביע תמיכה בפשרה המסתמנת שראש הממשלה נתניהו מקדם, "בעת הזאת אין ברירה אלא להסכים לפשרה".

בפוסט שפרסם הבוקר כתב גל, "נכון שזה מעט וזה כואב ולא מה שהובטח ולא מה שחלמנו – אבל בעת הזאת אין ברירה אלא להסכים לפשרה. כוחנו באחדותנו ועם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה"

העיתונאי ומגיש ערוץ 14 שמעון ריקלין כתב, "לדעתי נתניהו צריך להודיע חד צדדית על השעיית הרפורמה. כי לא משנה מה הימין יחוקק ויעביר היא לא תתקיים. כי הם לא משחקים לפי הכללים. ולא מכירים באמת בדמוקרטיה. והתחילו בפירוק בפועל של המפעל הציוני. הודעה כזו של נתניהו הרי לא תגרום לאנטי דמוקרטים להפסיק בשגעת שלהם. היא תימשך בכל מקרה. ואז הם יקרסו לתוך עצמם ואולי יתעוררו ממחול השנאה והגזענות ששטף אותם".

ריקלין הוסיף, "נתנחם בכך שפרצופם האמיתי הולך ונחשף ונמתין בסבלנות להזדמנות שעוד תבוא. אסור לנו להיסחף איתם לריב רגשי יצרי ומטופש שברור לכולם שלא ישנה באמת דבר. תראו את ביטול עילת הסבירות. גם אם הם לא ישנו את ההחלטה בבית המשפט ואני חושב שהם ישנו אותה. ואז הם יגידו מידתיות ואז מה נעשה? צריך לנשום עמוק להבין את שדה המערכה החדש ולהתאים את הפעולות שלנו אליו כי הבעיה גדולה בהרבה ממערכת המשפט: המוסדות רבי הכח בישראל כולם נשלטים על ידם באופן בלעדי ואת זה צריך לשנות לאט ובהתמדה. התינוק הזה שלנו. מוטב להיות חכמים בעת הזו. חייבים לחשב מסלול מחדש"

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.