כך זה נראה

צפו: רגב והנהג בעימות עם מאבטחי השב"כ

תמונה – פייסבוק

תקרית חריגה ואלימה: השרה מירי רגב ונהגה הפרטי נקלעו לעימות עם מאבטח שב"כ של השר גלנט בכניסה לבסיס תל השומר. המשטרה פתחה בחקירה.

על פי הדיווח, רגב הגיע לבסיס תל השומר להשתתף באירוע חגיגי של אריזת מזון לנזקקים לקראת ראש השנה. בכניסה למקום התפתח עימות קולני לאחר שהנהג סירב לבקשת מאבטחי השב"כ להזדהות והמשיך בנסיעה. אחד המאבטחים טוען שהוא נפגע ברגלו מדריסה. לאחר מספר דקות הגיע שר הביטחון גלנט והכניס את רגב לבסיס.

מהשב"כ נמסר בתגובה: "בעת הגעת שרת התחבורה לאירוע, בהשתתפות אישים מאובטחים, נהג השרה סרב להישמע להנחיות גורמי האבטחה שפעלו במקום, והמשיך בנסיעתו תוך שפגע ברגלו של אחד המאבטחים. אירוע זה, כמו כל אירוע, יתוחקר בידי גורמי האבטחה. שב"כ דוחה את הטענות לפעולה אלימה של המאבטח, מצר על האירוע, וימשיך לפעול במקצועיות ובממלכתיות לשם מימוש ייעודו ותפקידיו".

מלשכתה של שרת התחבורה מירי רגב נמסר בתגובה: "המאבטח התפרץ ונהג באלימות כלפי נהג השרה, השרה פנתה לראש השב"כ וביקשה לתחקר את האירוע האלים של המאבטח כלפי הנהג. בניגוד לאמור המאבטח לא נפגע".

8 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.