הפשיעה במגזר

צפו: נשקים וכסף מזומן נתפסו בגן ילדים

תמונה – דוברות המשטרה

המשטרה חשפה בגן ילדים בטייבה, 2 כלי נשק מסוג קלאצ'ניקוב, נשק מסוג m16, קרלו ורובה צייד המוחזקים בניגוד לחוק ועצרה את בעלת הפעוטון ובני משפחתה

בלשי תחנת טייבה ולוחמי החטיבה לבט"פ במג"ב בשילוב יחידת הכלבנים במחוז מרכז, ביצעו כעת אכיפה מבצעית מוגברת בעיר, למען בטחון תושבי המקום, במסגרת המאבק העיקש וחסר הפשרות של משטרת ישראל נגד שימוש והחזקה לא חוקית באמצעי לחימה בידי גורמים פליליים ואחרים.

בתוך כך, השוטרים בצעו חיפוש ממוקד בגן ילדים בעיר, בסיוע יחידת הכלבנים של מחוז מרכז וחבלני המשטרה, במסגרתה חשפו במחסן של גן הילדים 2 כלי נשק מסוג קלאצ'ניקוב, נשק מסוג m16, קרלו, רובה צייד, תחמושת רבה ועשרות אלפי ₪ במזומן

חבלני המשטרה בחנו את הפריטים על מנת לוודא שלא נשקפת סכנה לציבור, ובסיום הועברו כלל המוצגים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

בתום החיפוש עצרו השוטרים את בעלת הפעוטון ו 3 מבני משפחתה בחשד למעורבות באחזקת אמצעי הלחימה. תפיסת אמצעי הלחימה היום, מצטרפת לשורה של הישגים מבצעיים משמעותיים למען שלום הציבור הנורמטיבי, בהתאם לאסטרטגיה ההתקפית של מחוז מרכז נגד מחוללי הפשיעה.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.