פיגוע רודף פיגוע

חמוש בסכין קצבים: מחבל בן 17 מסתער על יהודים

תמונה – דוברות המשטרה

הטרור הפלסטיני: מחבל בן 17 תושב מזרח ירושלים, ירד מאוטובוס סמוך לטיילת שער יפו ועלה במדרגות המקשרות אל הטיילת, כשהוא חמוש בסכין גדולה.

המחבל הסתער עם סכין קצבים

בשלב מסויים שלף המחבל את הסכין שברשותו והחל לדקור ולנסות לדקור עוברי אורח. כתוצאה מפיגוע הדקירה אדם אחד נפצע באורח קשה עם פגיעות חודרות ושניים נוספים פונו לקבלת טיפול רפואי לאחר שנחבלו קלות.

מאבטחים אזרחיים ושוטרים ממרחב דוד של מחוז ירושלים עצרו בתוך זמן קצר את המחבל בסמוך לזירת הפיגוע לאחר שהשליך את הסכין, והוא נאזק והועבר לחקירה במשטרה. כמו כן, הסכין הגדולה באמצעותה ביצע המחבל את הפיגוע נתפסה על ידי המשטרה.

חובש בכיר מד"א רפי הכהן שנקלע למקום סיפר: "רצתי למקום וראיתי גבר כבן 50 יושב על המדרכה, מדמם, עם מספר פצעי דקירה. הזעקתי כוחות מד"א נוספים למקום ובמקביל הענקתי לו טיפול רפואי מציל חיים, מפכ"ל המשטרה שהיה בסמוך הגיע מהר מאוד וסייע לי לחבוש את הפצוע, כוחות גדשל מד"א שהגיעו מהר פינו לבית החולים את הפצוע תוך המשך טיפול רפואי כשמצבו קשה ויציב והוא בהכרה מלאה. נער כבן 17 הגיע אלינו עם פציעה שטחית בבטן ולאחר בדיקה וטיפול ראשוני פינינו אותו במצב קל ובנוסף נפגע חרדה ."

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.