קשה לצפייה

אסון בערד: גבר נחנק למוות לעיני התושבים

תמונה – טלגרם

טרגדיה קשה: גבר בן 30 נהרג משריפה שפרצה בדירתו בקומה הרביעית. בתיעוד שהופץ ברשתות החברתיות נראה הנפטר זועק לעזרה כשהוא על חלון הבית.

סולם קצר

לטענת התושבים, צוותי הכיבוי הגיעו אחרי 20 דקות עם מנוף קצר ולא הצליחו להגיע לקורבן שזעק לעזרה במשך דקות ארוכות עד שהתמוטט.

מפקד האירוע להב משנה יהושוע ימין: "מדובר באירוע מורכב של שריפה ועשן שחדר לדירות נוספות בבניין וסיכן את כלל הדיירים. במקביל לפעולות החילוץ של הלכוד נאלצנו לפרוץ דירות נוספות ולבצע סריקות, כיבוי השריפה ושחרור עשן בדירות ובבניין. בשלב זה השגנו שליטה על האירוע ואנו מבצעים זיכוי של הדירות ואוורור של הבנייו מהעשן".
חוקר שריפות מכבאות והצלה תחנת דימונה החל בחקירת האירוע.

חובשי רפואת חירום במד"א שמחה ציטרינבוים וישראל זיברט סיפרו: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות הכיבוי שפעלו במקום, הם הוציאו אלינו גבר כבן 30 עם כוויות קשות בגופו. מיד ביצענו בו בדיקות רפואיות הוא היה ללא דופק וללא נשימה, העלנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה מתקדמות וממושכות."

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.