מה דעתכם?

החרדים זועמים: "אין חולקים כבוד לביבי. חצוף ומחוצף, גס רוח"

תמונה – לשכת נתניהו

לא מאמין באלוהים: זעם חרדי על ראש הממשלה נתניהו שהזהיר את ציבור הנוסעים לאומן ואף הוסיף בהודעה לתקשורת, "הקב"ה לא תמיד הגן עלינו, גם לא על אדמת אירופה ועל אדמת אוקראינה".

בהודעה שפרסם כתב נתניהו, "אזרחים ישראלים שנוסעים לאוקראינה צריכים לשאת באחריות אישית לנסיעתם בעת הזו. הקב"ה לא תמיד הגן עלינו, גם לא על אדמת אירופה ועל אדמת אוקראינה. יש להבין, במדינת ישראל כשנופלים טילים אזרחים נכנסים למקלטים ויש הגנות – שם או מקלטים ואין הגנות".

העיתונאי החרדי אריה ארליך תקף את נתניהו, "בלי קשר לנסיעה לאומן, כש"ראש המחנה האמוני" פוער את פיו בדברי כפירה חמורים והכל בהודעה רשמית מטעם לשכת ראה"מ – כל תאוריית ישראל המתוקה קורסת כמגדל קלפים. במקום בו יש חילול השם ודיבור גס וחצוף כלפי שמיא – אין חולקים כבוד לביבי. חצוף ומחוצף, גס רוח. תתבייש, ביבי. אינך ראוי לאמוננו."

צילום מסך אתר 'בחדרי חרדים'

ח"כ אחמד טיבי זעם על החלטת הממשלה לתקצב כ-4 מיליון שקלים לצרכי הנוסעים לאומן, "תקצוב ממשלתי לנסיעה לאומן. למה אין תקצוב דומה לנסיעה לחאג׳ כל שנה שם העלויות גבוהות הרבה יותר?"

גם השרה אורית סטרוק נגד ההחלטה לתקצב את הנוסעים לאומן ומסרה: "בזמן שאוקראינה תחת מלחמה ומתקפות טילים, ללא מקלטים או היערכות סבירה כלשהי למיגון – אסור שישתמע כאילו ממשלת ישראל מגבה נסיעה מסוכנת כזו. יהודים יקרים, אל תיסעו לשם! אל תסכנו את חייכם. יש מספיק מקומות תפילה אחרים. שנזכה להיכתב לחיים".

15 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.