חרמן

בעל הדירה התקין מצלמה נסתרת לדיירת ונתפס

תמונה – אילוסטרציה pixpay
משכיר דירה מירושלים התקין מצלמה נסתרת בדירה שהשכיר לדיירת שגילתה זאת והתלוננה במשטרה.

תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו, נעצר אמש לחקירה בתחנת מוריה של מחוז ירושלים בחשד לעבירות האזנת סתר, פגיעה בפרטיות בילוש והטרדה מינית, זאת בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה על ידי צעירה השוכרת דירה שבבעלותו בעיר.

מיד עם קבלת התלונה במשטרה לפני מספר ימים, נפתחה חקירה, במסגרתה ביצעו חוקרי המשטרה פעולות חקירה, לרבות הוצאת צו בימ"ש נגדו.

על פי החשד, נכנס החשוד (בעל הדירה שמשכיר את הדירה לאשה) לדירה המושכרת באמתלה של תיקוני תחזוקה שוטפים לכאורה שנעשו בתיאום עם השוכרת. בפועל החשוד התקין מצלמה נסתרת שאותה הציב במקומות שונים בדירה. לפני מספר ימים, הבחינה המתלוננת לתדהמתה במצלמה הנסתרת שהוסלקה במיטה שבחדר השינה.

במסגרת החקירה במחוז ירושלים, נעצר אמש החשוד לחקירה בתחנת מוריה. בסיומה נשלח למעצר בית ותנאים מגבילים נוספים, בהם איסור יצירת קשר והרחקה.

מצלמה נסתרת הוסלקה בספה
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.