מסכימים איתו?

אהוד ברק מזהיר: "ייתכן שחלק מהאנשים יאבדו את חייהם"

תמונה – יוטיוב

בארה"ב ובאנגלית: ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, מראשי המפגינים נגד הממשלה מזהיר מפגיעה בחיי אדם אם הרפורמה המשפטית תימשך.

בריאיון לרשת CBS האמריקנית, התייחס ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק לרפורמה המשפטית והזהיר כי אנחנו בדרך למרי אזרחי לא אלים, "אנחנו נחסום את הניסיונות לפגוע בדמוקרטיה, יהיו עליות ומורדות, זה אולי ייקח זמן, וייתכן שחלק מהאנשים יאבדו את חייהם בדרך. נביא לזה סוף, לא משנה מה המחיר", הזהיר ברק.

לפני יציאתו לארה"ב תקף ראש הממשלה נתניהו את המפגינים: "הם חוברים לאש"ף ולאיראן, מי שמארגן את המחאה מצויד בכסף רב". לאחר מכן הבהיר נתניהו: "כשרה"מ השתמש במילה "חוברים", הוא התכוון לעובדה שבזמן שהוא ייצג את מדינת ישראל באו"ם, יפגינו במקביל לתומכי אש"ף וה-BDS – אזרחים ישראלים – דבר שלא קרה מעולם. יש לקוות שהמפגינים הישראלים ייקחו לפחות כמה דקות להפגין גם נגד אלה ששוללים את זכות קיומה של מדינת ישראל".

צפו בראיון לרשת התקשורת CBS

65 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.