צפו באיומים

נתניהו מבטיח: "ננקום בעוצמה על היום השחור"

תמונה – לע"מ

ראש הממשלה נתניהו מבטיח נקמה בארגון הטרור החמאס על המתקפה האכזרית והיום השחור בעוללו למדינת ישראל ואזרחיה.

הנאום המלא

אזרחי ישראל היקרים, כוחות חמאס פלשו הבוקר לשטח ישראל, בבוקרו של יום חג ושבת, ורצחו אזרחים תמימים, ילדים וקשישים. החמאס פתח במלחמה אכזרית ומרושעת. אנחנו ננצח במלחמה הזאת, אבל המחיר כבד מנשוא. זהו יום קשה ביותר לכולנו.

חמאס רוצה לרצוח את כולנו. זה אויב שרוצח ילדים ואימהות בבתים שלהם, במיטות שלהם. אויב שחוטף קשישים, ילדים, נערות. רוצחים שטובחים ושוחטים באזרחינו, בילדינו, שבסך הכל יצאו לבלות בחג. מה שקרה היום לא נראה בישראל – ואני אדאג שזה לא יקרה יותר. הממשלה כולה מתייצבת מאחורי ההחלטה הזאת.

צה״ל יפעיל מייד את כל עוצמתו כדי להשמיד את יכולות חמאס. נכה בהם עד חורמה וננקום בעוצמה על היום השחור הזה שהם עוללו למדינת ישראל ולאזרחיה. כפי שאמר ביאליק: "נקמת דם ילד קטן עוד לא ברא השטן".

את כל המקומות שהחמאס נערך בהם, של עיר הרשע הזאת, כל המקומות שהחמאס מסתתר בהם, פועל מתוכם – נהפוך אותם לעיי חורבות. אני אומר לתושבי עזה: צאו משם עכשיו, כי אנחנו נפעל בכל מקום ובכל העוצמה.

בשעה זו מטהרים כוחות צה"ל את אחרוני היישובים ממחבלים. הם עוברים יישוב-יישוב, בית-בית ומחזירים את השליטה לידינו. אני שולח חיבוק ותנחומים מעומק הלב, למשפחות השכולות שיקיריהן נרצחו היום בדם קר ובאכזריות אין קץ.

כולנו מתפללים גם לשלום הפצועים ולכל מי שמוחזק כבני ערובה. "אני אומר לחמאס: אתם אחראים לשלומם. ישראל תבוא חשבון עם כל מי שיפגע בשערה אחת מראשם".

אני פונה מכאן לתושבי הדרום – כולנו ניצבים לצידכם, כולנו גאים בכם שעמדתם בגבורה, שנלחמתם.

לחיילי צה״ל האהובים שלנו, לשוטרים, לאנשי הביטחון – זיכרו שאתם ממשיכים את שושלת הגיבורים של עם ישראל, של יהושע בן נון, יהודה המכבי, גיבורי תש״ח וכל מלחמות ישראל. אתם נלחמים עכשיו למען הבית של כולנו, למען העתיד של כולנו. כולנו אתכם, כולנו אוהבים אתכם, כולנו מצדיעים לכם.

לצוותי הרפואה וההצלה, ולמתנדבים הרבים שהתייצבו היום בעוצמה בשורה ארוכה של מקומות – עם ישראל מצדיע לכם. בכוח הרוח שלכם אנחנו נגבר על אויבינו.

שוחחתי היום לפני שעות אחדות עם הנשיא ביידן ועם מנהיגי מדינות העולם כדי להבטיח את חופש הפעולה של ישראל להמשך המערכה. אני מודה לנשיא ביידן על דבריו הברורים והחזקים. אני מודה לנשיא צרפת, לראש ממשלת בריטניה ולמנהיגים רבים אחרים על תמיכתכם הבלתי מסויגת בישראל.

אני פונה עכשיו לכל אזרחי ישראל,
אנחנו ניצבים יחד במערכה.

המלחמה הזאת תיקח זמן. היא תהיה קשה. ימים מאתגרים עוד לפנינו. אבל אני יכול להבטיח דבר אחד: בעזרת ה', בעזרת הכוחות המשותפים של כולנו, בעזרת אמונתנו בנצח ישראל – אנחנו ננצח.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.