הלם בישראל

הנשיא לשעבר טראמפ על גלנט: "טמבל"

תמונה – ארכיון קובי גדעון לע"מ

ישראל במלחמה: בנאום שנשא לאלפי תומכיו בעצרת בחירות, תקף הנשיא לשעבר טראמפ את שר הביטחון גלנט וכינה אותו "טמבל".

שר הביטחון גלנט – צילום לע"מ

הם לא היו מוכנים. תגידו מה שתרצו ישראל לא הייתה מוכנה. זו הייתה הפתעה גדולה דבר נוראי שקרה. הם לא היו וכנים. ואם הבחירות לא היו מסולפות אף אחד לא היה אפילו חושב להיכנס לישראל".

ויש להם שר ביטחון או מישהו שאומר "אני מקווה שהחיזבאללה לא יתקפה אותנו מהצפון" אז בבוקר למחרת הם תקפו. אוליי הם לא היו עושים את זה, אבל אם אתם הייתם מקשיבים לטמבל הזההייתם תוקפים מהצפון כי הוא אמר שזו נקודת החולשה שלנו. מי שמע על שר בכיר שאומר בטלוויזיה שהוא מקווה שהאויב לא יתקוף באיזור מסויים?", תקף טראמפ את גלנט.

טראמפ הוסיף ותקף את נתניהו, "לעולם לא אשכח שביבי נתניהו איכזב אותנו, זה היה דבר נוראי.מאוד מאכזב אבל ביצענו את העבודה בעצמנו ואז… ביבי ניסה לקחת קרדיט על זה. זה לא גרם לי להרגיש כל כך טוב".

שר התקשורת שלמה קרעי מהליכוד הגיב לשאלת המראיין אודי סגל בערוץ 13, "מיותר להביא דברים כאלה. אני חושב שזה בושה שאדם כזה, נשיא ארה"ב לשעבר מסייע בתעמולה ומפיץ דברים שפוגעים ברוח לוחמי צה"ל ואזרחי ישראל. זה לא הזמן לא צריך להתעסק ולא עם השטויות שהוא אומר. ברור שאי אפשר לסמוך עליו".

צפו בקטע

4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.