מלחמה בטרור הפלסטיני

תיעוד: הפיצה הנאצית בחווארה נהרסה

תמונה – טלגרם

שעות אחרי הפרסום ברשת על בעל חנות פיצה בחווארה משתמש בתמונה של קשישה ישראלית שנחטפה לעזה כדי לפרסם את העסק, דחפור צבאי הרס את המבנה של הפיצריה.

ראש מועצת שומרון יוסי דגן פנה לאלוף פיקוד מרכז ולמח"ט שומרון בדרישה להרוס באופן מיידי את מבנה הפיצה של המחבל הנאצי החלאה מכפר המרצחים חווארה"

מזעזע. פיצריה בחווארה העלתה לפייסבוק פרסומת לפיצה בה נראית ניצולת השואה השבויה בעזה, אוכלת מהפיצה, לפוסט מאות לייקים ותגובות לועגות של ערבים מיו"ש. כך פרסם בדף הטלגרם שלו העיתונאי עמית סגל.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן פנה באופן דחוף לאלוף פיקוד מרכז יהודה פוקס, ומח"ט שומרון אל"מ שמעון סיסו בדרישה: "להרוס באופן מיידי את הפיצריה של הנאצי החלאה בחווארה". עוד הבהיר דגן: "מדובר במחבל שזרק אבן ופצע תושב יצהר ופצע אותו קשה.

לדבריו: "מי שמפרסם פוסט שלועג לניצולת שואה ששבוייה במקום הקשה ביותר הוא לא אנושי, הוא נאצי וחלאה מהסוג הגרוע ביותר. מדינת ישראל צריכה לשמור על זקיפות הקומה שלה ולהרוס באופן מיידי את המקום שמעודד פגיעה באופן המזוויע ביותר באזרחי מדינת ישראל. זה מינימום של שמירה על הכבוד הלאומי" מוסיף דגן.

6 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.