הסתה ברשת

הושעה: רופא מהדסה עשה לייק למוחמד דף

תמונה – טלגרם

העיתונאי אלחנן גרונר חושף באתר הקול היהודי, רופא מחברון שעובד במחלקת קרדיולוגיה בהדסה עין כרם עשה לייק לפוסט בו נכתב שמוחמד דף, מנהיג הזרוע הצבאית של ארגון הטרור הרצחני חמאס, "הוא הנציג הלגיטימי היחיד של העם הפלסטיני".

בפוסט שפרסם כתב גרונר, "אני כמעט בוכה פה ומתחנן – עם ישראל תתעוררו!! אנחנו הכנסנו את האויב לתוכינו בכל פינה ובכל מערכת. אם לא נתעורר השואה בדרום תהיה חלילה ההתחלה בלבד"

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר, "לאור המצב הנוכחי בו מצויה המדינה במלחמה, רופא שהביע לכאורה תמיכה ברשתות החברתיות. עם גורמים שהפרו כל כלל בסיסי של הגינות אנושית, הושעה מהדסה לאלתר עד לביצוע שימוע לבחינת הפסקת פעילותו בהדסה, כנדרש על פי חוק. במקביל, בית החולים הודיע למנהל האזרחי על הקפאת אישור הכניסה לישראל".

המאבק המשטרתי בהסתה ותמיכה בטרור נמשך כל העת. שוטרי מחוז צפון עצרו מאז תחילת המלחמה מעל 30 חשודים, בחשד לגילויי שבח, הסתה, דברי שנאה והזדהות או תמיכה עם ארגון הטרור חמאס.

לצד היערכות המבצעית המוגברת, פעלו שוטרי המחוז לטיפול נחוש ובלתי מתפשר בכל גילוי הסתה לטרור ואלימות. מאז החלה המלחמה נעצרו מעל 30 חשודים, בהם בין היתר משפיעני רשת, עובדי הוראה ועורך דין. החשודים נחקרו כל אחד על פי המיוחס לו בגין פרסומים ופעילות במדיות השונות בהם הביאו תמיכה בטרור, הזדהות עם ארגון חמאס והתבטאו נגד מדינת ישראל.

משטרת ישראל תמשיך לפעול לאיתור וטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור, ואלו המזדהים עם הטרור והמשבחים מעשים אלו בזמן מלחמה, במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר.

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.