סערה ברשת

אברי גלעד: "בימים האחרונים משוטטים ערבים בשכונה שלי ומצלמים בתים"

תמונה – ארכיון ערוץ 13

על רקע הפרסומים ברשת על אלמונים שמצלמים בנייני מגורים בשכונות ברחבי הארץ, מגיש הטלוויזיה אברי גלעד מצטרף למדווחים וכותב, "בימים האחרונים משוטטים ערבים בשכונה שלי בצפון ת"א ומצלמים בתים."

בפוסט שפרסם כתב גלעד, "תשמעו, לא בא לי להוסיף על המדורה, אבל בימים האחרונים משוטטים ערבים בשכונה שלי בצפון ת"א ומצלמים בתים. היום נעצרו שלושה, אתמול שניים. שוחררו לדרכם כמובן, אזרחי ישראל, מה הבעיה עם לצלם בתים. יש דיווחים כאלה ממקומות רבים בגוש דן.

יש עדויות מאד מטרידות שמשהו מתבשל. יש לי תחושה שאנחנו כה המומים ועדיין תמימים. לא מבינים שאולי זה לא נגמר, אולי זה רק מתחיל. אולי דפוס הפעולה בעוטף ישוחזר ע"י צבא הפשע החמוש שקם בחברה הערבית. יעברו בית בית. בשביל מה הם מצלמים בתים? לאלבום ערי ישראל?

אנחנו לא מתכוננים. לא ברמת העיר, לא השכונה, לא הבית. יש לנו עשר קופסאות תירס בממ"ד. זהו בערך. יש להתארגן היום להגנה על הרחובות והבתים. לפקוד את כל אוחזי הנשק. לנסות להשיג נשק בכל מחיר. אם אפשר, להציב מחסומים בכניסה לשכונות, עם שומרים חמושים. להתאמן יחד עם השכנים. להכיר אותם קודם.

לסיום כתב גלעד, "יכול להיות שלא יקרה כלום. עדיף להיות מוכנים מאד. מיעוט בציבור הערבי בעל תודעת דאעש וכלי נשק של ברית נאטו, יכול להתהפך עלינו מחר בבוקר. הם מתאמנים ברצינות כבר זמן ארוך. יש ללמוד מניסיון התצפיתניות- כשהם מתאמנים זה לא בשביל למצוא תעסוקה לשעות הפנאי. אלה הכנות מעשיות. שלא נדע"

מהמשטרה נמסר, "בכלל האירועים שנבדקו על ידי השוטרים לא עלה חשד לפח"ע. ככלל ובטח בימים אלו כל דיווח מסוג זה מטופל במהירות וביסודיות ע"י אלפי השוטרים והלוחמים הנמצאים בכלל הערים בכוחות מתוגברים ומוכנים לכל תרחיש"

משטרת ישראל שבה וקוראת לאזרחים להמשיך ולגלות עירנות ולהתקשר בזמן אמת למוקד 100 בכל אירוע חריג. על מנת שלא לייצר תבהלה , הציבור מתבקש שלא לשרשר הודעות אלו ברשת ולהעבירם לטיפול משטרתי ללא דיחוי.

מעיריית חולון נמסר בתגובה לסרטון שהופץ מהעיר, "מדובר ברכב שלקבלן של אגף תשתיות שמנקה קולטנים. בכל נקודה שמבצע ניקוי, הוא מצלם את העבודה ואת הכתובת על גבי הבניין. מדובר בקבלן עבודות של העירייה ולא אדם חשוד או חריג."

6 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.