בשבי חמאס

צה"ל מאשר: כ-50 ילדים וקשישים בין החטופים

תמונה – דובר צה"ל

צה״ל מפרסם נתונים חדשים על החטופים והנעדרים:

בצה״ל מתירים לפרסום כי מתוך כ-200 חטופים שיש מידע על הימצאם בשטח רצועת עזה – עשרות בודדות (פחות מ-30) הם ילדים עד גיל 18. כ- 10-20 מהם קשישים בני 60+. רובם של החטופים בחיים, אך יש גם גופות שנחטפו לרצועה.

בנוסף, ישנם עוד כ-100-200 ישראלים המוגדרים נעדרים, שאין מידע על מקום הימצאם. זאת לעומת כ-3,000 אנשים שהוגדרו נעדרים ביום הראשון למלחמה, ומאז מספרם הצטמצם מאוד כשהגיע מידע ודאי על מקום הימצאם (אותרו בחיים, אותרו מתים, או שנודע שהם חטופים).

בצה״ל מדגישים כי יש לא מעט מורכבויות שמקשות על איתור מידע בנוגע לנעדרים: בין היתר, גופות רבות שנמצאות במחנה שורה ועדיין לא זוהו, גופות שטרם נאספו מהשטח ועדיין הצבא מנהל פשיטות קרקעיות במרחב הגדר במטרה לאסוף גופות נוספות.

בצה״ל מדגישים כי הם מקפידים על עקרון שקיפות מלא מול המשפחות, ומעבירים להן כל מידע שיש להם אודות יקיריהן. יש צוותים רבים שעומדים בקשר יומיומי עם משפחות החטופים, אך עדיין לא הגיעו צוותים לכל משפחות הנעדרים, ויש מאמץ לעשות זאת ביממה הקרובה.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.