באמצע מלחמה

דרמה בחיל האוויר: טייס קרב במיל' הודח

תמונה – לע"מ

מפקד חיל האוויר, האלוף תומר בר, החליט להדיח משירות מילואים את אלוף משנה במיל׳ נוף ארז, לאחר שהתבטא בנושאים פוליטיים בזמן שירות מילואים פעיל במלחמה.

בהודעה שפרסם בקבוצות המחאה נגד ראש הממשלה נתניהו כתב ארז, ״ביום שתוכרז הפסקת אש – נטיל מצור על הבית של הנאשם ואולי גם נפרק אותו באותה הזדמנות״

מדובר צה״ל נמסר: "צה"ל ימשיך להקפיד על הפרדה מוחלטת בין הצבא לשיח הפוליטי בשגרה, ועל אחת וכמה בזמן לחימה.

מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר ערך תדריך למפקדי הטייסות והיחידות בחיל לקראת השלב הבא של המלחמה: ״אני לא הייתי רוצה להתחלף עם שום אויב ולפגוש חטיבה או אוגדה של צבא ההגנה לישראל. עם הנחישות שאני רואה, אני יוצא בתחושה מאוד מחוזקת, ובצירוף של החיל יש פה מכונה שאין לי שום ספק שהיא תעבוד.

עד עכשיו פגענו בחמאס באלפי גיחות מהאוויר, אלפי פצצות שפגעו בצורה מדויקת. חמאס לא מתחיל מאפס עכשיו, את מה שהאגודות פוגשות, עם זאת אנחנו מתייחסים במלוא כובד המשקל ומתייחסים כאילו הוא לא נפגע בכלל. אנחנו נבוא עם כל העוצמה פנימה ונפגע בו כאילו הוא בday one נלחם איתנו..תפקידנו הוא ״לחבק״ את החיילים, ולומר: ״האויב שאתה תפגוש פגש אותנו לפני כן״.

12 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.