כך זה נראה

צפו: חיים אתגר עשה כיפה אדומה לכתבת 'אל-מיאדין'

תמונה – Amjad Shbita טוויטר

כתבת הערוץ הלבנוני אל-מיאדין המקורב לחיזבאללה, העיתונאית הערביה הנא מחאמיד המשדרת מישראל הגישה תלונה במשטרה נגד מגיש הטלוויזיה חיים אתגר שאירגן לה כיפה אדומה ולטענתה תקף אותה בברוטאליות בטענות על סיקור פרו-חמאסי ואנטי-ישראלי.

בסדרת ציוצים שפרסם בעלה אמג'יד סאביטה (מזכיר מפלגת חד"ש), הוא מתאר את הכיפה אדומה שאירגן לה אתגר, "עכשיו יצאתי ביחד עם אשתי מתחנת משטרה מלווה את אשתי העיתונאית שבאה להגיש תלונה לאחר "שעיתונאים" תקפו אותה בברוטאליות, והנה השתלשלות הדברים"

אתמול בערב התקשר אלי אדם ממספר זה: 05288****. הוא התחזה לאיש חברת הדואר והפציר בי למסור להנא להגיע למחרת לסניף בכפר סבא, בכדי לקבל מכתב דחוף ממשרד הפנים שמחכה לנו כבר חודשים. אני תהיתי והתווכחתי איתו שהם צריכים להעביר את זה לדואר בעיר שלנו. – הוא ענה בנימוס, ונשמע נחמד ואמין ונתתי לו את הנייד של אשתי והם קבעו שעת הגעתה לסניף הדואר.

בסביבות השעה 9:30 היום היא התקשרה אלי מפוחדת: "חמישה אנשים תוקפניים ואלימים מקיפים אותי, מאשימים אותי בתמיכה בטרור. תתקשר למשטרה!". ניתקה את הקו, ובינתיים גם היא הצליחה להתקשר למשטרה. רק כשהתוקפים שמעו אותה מדברת עם המשטרה הם הסתלקו. תוך כדי הארוע התקהלו עוד אנשים שבנס לא תקפו אותה למרות ששמעו את התוקף טוען שהיא תומכת טרור. הנא, הצליחה לצלם רק חלק קטן מהארוע שבו התוקף מציג את עצמו ככתב של חדשות 12.

סאביטה הוסיף ותקף, "חדשות 12, מתבקשת להתייחס להתנהגות הזו של עיתונאי שלה שהתחזה הוא או מישהו מטעמו, לפקיד רשמי, תקף עיתונאית אחרת, והטריד אותה בהטרדה מאיימת ומסכנת חיים, ומנע ממנה להגיע לרכבה. מקווה שגם באיגוד העיתונאים, יגישו תלונה ויגנו על חברתם בתאגיד – אשתי היא הנא מחאמיד, כתבת ערוץ אלמיאדין, ב 12 השנים האחרונות, ולאורכן היא עבדה אך ורק לפי החוק!"

2 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.