מזעזע

אזהרת קריאה קשה: עדויות מחרידות על אונס שביצעו המחבלים

תמונה – באזזנט

אזהרת קריאה קשה: העיתונאי מירב סבר מפרסמת את העדויות הקשות שפורסמו בעיתון ה"ניו יורק טיימס" על גילוי של יותר מ-30 גופות של נשים ונערות באזור מסיבת נובה וליד האתר, רגליהן פשוקות, בגדיהן קרועים וסימני אלימות נראים באזור איברי המין שלהן. העיתון מספר על צילומים של גופת אישה, שנמצאה בהריסות קיבוץ, עם עשרות מסמרים בירכיה ובמפשעתה.

בסרטון שסיפק ל"טיימס" דובר צה"ל נראות שתי חיילות שנורו בנרתיק. עיתון מביא עדות של ספיר, רואת חשבון בת 24, שהפכה לאחת העדות המרכזיות של המשטרה. בשיחה עם העיתון, תיארה ספיר כי ראתה את חמושי חמאס אונסים ורוצחים לפחות חמש נשים. בשמונה בבוקר של 7 באוקטובר היא הסתתרה בצמחייה בשולי הכביש תוך כדי האונס, התוקף דקר אותה בגבה.

אישה אחרת נאנסה – ותוך כדי אחד המחבלים קטע לה שד. "הם שיחקו בשד, העבירו אותו אחד לשני, ואז הוא נפל לכביש", תיארה ספיר. לדבריה, הקורבן פשוט נחתכה ובותרה. לשלוש נשים אחרות שנאנסו ערפו המחבלים את הראשיםשל כ-15 מטרים, צפתה בהתכנסות של כ-100 חמושים נכנסים ויוצאים ממכוניות.

הם עמדו ליד הכביש, העבירו ביניהם רובים, רימונים, טילים – ונשים פצועות. "זה היה כמו פס ייצור", נזכרת ספיר. הקורבן הראשון הייתה צעירה ג'ינג'ית, שדם ניגר מגבה. לדברי ספיר, מכנסיה היו מופשלים מתחת לברכיים.‏

רז כהן הסתתר בנקודה אחרת, בערוץ נחל יבש ליד הכביש. ברגע מסוים ראה ואן לבן עוצר ודלתותיו נפתחות. כולם לבשו אזרחי, לכולם היו סכינים ולאחד מהם פטיש, והם גררו צעירה נטולת בגדים, צורחת את חייה."הם התכנסו סביבה ואנסו אותה. היא צעקה ללא מילים. אני זוכר את הקול שלה.

נמצאו לפחות 24 גופות של נשים וילדות ערומות או ערומות למחצה. חלקן היו קשורות, הגוף של חלקן הושחת. פרמדיק שעבד בבארי מצא שתי נערות שנאנסו באותו החדר. עקבות האונס – והאנסים – היו עדיין על גופותיהן. , לפי התחקיר יש לפחות שלוש נשים וגבר אחד שהותקפו מינית. אחר כך אחד מהם הניף סכין והם פשוט שחטו אותה".

ג'מאל ווראקי, מתנדב בזק"א, אמר כי אינו מצליח להוציא מהראש תמונה של צעירה שאותרה בין הבר לבמה המרכזית. "ידיה היו קשורות מאחורי גבה, גופה רכון, תחתוניה מופשלים", סיפר בזעזוע.

"תגליות מחרידות כאלה היו גם בבארי ובכפר עזה. בשישה בתים שונים. בנוסף- שתי מטפלות עובדות עם אישה שעברה אונס קבוצתי, אולם היא אינה מסוגלת לדבר עם החוקרים

אזהרת צפייה

10 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.