עורקת לשמאל?

ח"כ גלית דיסטל מתנצלת: "יצרתי שסע ויצרתי פילוג"

תמונה – טוויטר

על סף דמעות: ח"כ גלית דיסטל אטבריאן שנאלצה להתפטר בבושת פנים בתחילת המלחמה מתפקידה כשרת ההסברה, מתנצלת בכאב בפני הציבור החילוני על השסע והפילוג
שגרמה ולטענתה בהמון מובנים הוביל לטבח בדרום.

בראיון לעיתונאית ליאור קינן בערוץ 13 אמרה ח"כ גלית דיסטל אטבריאן, "היו בערך מאה אנשים שהדהירו תשעה מיליון לתהום. מהפוליטיקה מהתקשורת ממובילי הרשת. אני הייתי חלק מהאנשים שגמרו למדינה להיחלש, שפגעו באנשים, שפגעו באזרחים שחיי היום היום הם חברים שלי, הם בן הזוג שלי".

דיסטל הוסיפה, "זה נחת עליי בשנייה. פתאום פחח… פתאום את קולטת שכל מה שחשבת שעשית טוב, עשית רע. ויצרתי שסע ויצרתי פילוג ויצרתי מתח והמתח הזה הביא לחולשה, והחולשה הזו בהמון מובנים הובילה לטבח".

דיסטל הוסיפה והתנצלה: "כי אני פה יושבת ואומרת לך, לציבור הדמוקרטי חילוני, חטאתי לכם גרמתי לכם לכאוב גרמתי לכם לפחד על החיים שלכם אני מתנצלת על זה".

ח"כ טלי גוטליב הגיבה: "לא גלית. את לא אשמה. וגם אנחנו לא! את פשוט לא יודעת להיות ימנית. צריך הרבה כח ותעצומות להיות ימני אמיתי. ימני סופג רפש והוא תחת איומים דמוניזציה והשפלה. ליטוף השמאל אותך זו אשליה מסוכנת שמסכנת את מחנה הימין כולו. העיקר שיחבבו אותך האנשים הנכונים, אלה ששולטים בשיח ובתקשורת.. חבל"

ברשתות החברתיות הגיבו הגולשים מימין ומשאל במתקפה על דיסטל, "אם היא חושבת שנסלח לה, היא טועה מרה", כתבה מגי. גולשת נוספת הוסיפה, "לא נסלח לעולם!".

"חשבת גלית שאם תכנעי לתקשורת מסיתה ומפלגת הם יעזבו אותך? כל עוד את בימין את מצורעת מבחנתם חוץ מאשר תלכלכי על נתניהו", כתבה מירי. שימעוןהגיב, "מעניין שרק מצד ימין ראינו אנשים שעורכים חשבון נפש, משמאל, אפס."

התגובות ברשת על התנצלות ח"כ אטבריאן

https://x.com/LiorKenan/status/1741446924803207438?s=20

1 תגובה
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.