צפו בתיעוד

מטווח אפס: לוחמי גבעתי מחסלים מחבלים בחאן יונס

תמונה – דובר צה"ל
קרבות פנים אל פנים, מחבלים מה-7 באוקטובר נכנעים לכוחות צה"ל, חשיפת מטעני השמדה, איתור פירים ופשיטה על מוצב חמאס; הצצה לפעילות לוחמי גבעתי בחאן יונס

לוחמי צוות הקרב של חטיבת גבעתי מבצעים התקפות על תשתיות טרור בחאן יונס וחיסלו עד כה מחבלים רבים בקרבות פנים אל פנים, ירי טנקים והכוונת אש מהאוויר. כמו כן, איתרו והשמידו עשרות פירי מנהרות.

בשבוע האחרון הלוחמים ביצעו התקפה במרחב בני סוהילה בו נלחמו במרחב עירוני צפוף ונלחמו במחבלים בטווח קרוב. במהלך הקרב המתועד הלוחמים חיסלו מחבלים רבים, בעודם מנסים לפגוע בחיילים באמצעות ירי והצמדת מטענים לכלים של צה"ל.

בנוסף, הלוחמים זיהו מספר חשודים שהסתתרו בין נשים וילדים שצעדו עם דגל לבן בידיהם, ובהמשך נעצרו על ידי הלוחמים. במהלך חקירות שבוצעו על ידי חוקרי יחידה 504 באגף המודיעין, התבררו החשודים כמחבלים אשר חלקם השתתפו במתקפה ב-7 באוקטובר.

0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.