מסכימים איתו?

בדמעות: ח"כ מיקי לוי קורא להפסקת הלחימה ושחרור אלפי מחבלים

תמונה – ערוץ הכנסת

ח"כ מיקי לוי (יש עתיד), פרץ בבכי בדיון בכנסת וקרא בשם סיעתו לשחרר 6000 מחבלים ולהפסיק את הלחימה ב"כל מחיר" תמורת החטופים בשבי בעזה.

בדיון הסוער דרש לוי, "אני אגיד שאני מעורב אישית. מהרגע הראשון אביבה שיושבת פה ושבעלה עדיין נמצא שם הייתה הגננת שלי בקיבוץ. אני מעורב רגשית ונפשית ואני אומר את זה בשמי ובשם סיעתי, "כל מחיר כל מחיר. אמרתי את זה מהיום הראשון. כל הששת אלפים (מחבלים), הפסקת הלחימה, לא מעניין אותי. כל מחיר. להחזיר אותם הביתה עכשיו עכשיו עכשיו. וכל מחיר זה כל מחיר. ואני אומר את זה בנפש חפצה".

פורום תקווה הגיב לדבריו של חבר הכנסת מיקי לוי: "כולנו רוצים לראות את היקירים שלנו כאן ועכשיו. *באמירתו חסרת האחריות* תוך ידיעה שהוא מצולם. מיקי לוי "פותח את כל הקלפים" מול סינוואר. אמירתו של מיקי לוי מסכנת את החטופים ומחזקת את חמאס.* מעבר לכך, מה שמיקי לוי מציע זה *לשחרר רוצחים ואנסים בהמוניהם* אל תוך חגיגות השמחה שמחכות להן *בכך הוא מפקיר את חיי אזרחי ישראל.

עוד נמסר, "לחצים כאלו מרחיקים את החטופים שלנו מהבית, מילים כאלה לא יכולות לבוא מחבר כנסת בכיר בבית הפרלמנט הישראלי, אנחנו מצפים מכל חברי הכנסת וממפקדי צה"ל להתנער מהאמירה חסרת האחריות הזו של מי שהיה בעבר מפקד בכיר בכוחות הביטחון וההצלה, זו הפקרות. *כדי לראות את היקירים שלנו בבית יש ללחוץ את החמאס ולא לתת לו מתנות".

3 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.