מה דעתכם?

בשידור חי: המגיש זרק את הח"כ מהאולפן

תמונה – ערוץ 13

סוער באולפן: מגיש חדשות 13 ברוך קרא סיים בזעם ראיון בשידור עם ח"כ ניסים ואטורי מהליכוד, במהלך דיון על הדיון בבית המשפט באג.

הבלוגר אדם גולד, תקף את כלי התקשורת שציטטו רק את דברי ואטורי מהדיון בהאג, "ממש לצד ואטורי מופיעים – לא פעם בהרחבה יתרה – פוליטיקאים ואישים נוספים, חלקם הגדול מהשמאל, שבאורח פלא כמעט לא מקבלים ביטוי בשיח התקשורתי האינפנטילי שמנוהל פה".

האם בכלל שמעתם, לדוגמה, בשיח ובתקשורת הישראלית, על המקום של כבוד לו זכתה בתביעה הוגת הדעות וחברת הכנסת מרב בן ארי, החיילת הנאמנה של יאיר לפיד? הידעתם שבן ארי נאשמת בתביעה ברטוריקה ג'נוסיידית ומצוטטת (ס' 105 וה"ש 492) כמי שמזהירה ש"הילדים של עזה הביאו את זה על עצמם"?

שמעתם על איווט ליברמן, לשעבר שר חוץ ושר בטחון – שמובא (ס' 105 וה"ש 490) כנציג בכיר שקובע, רחמנא לצלן, ש"אין חפים מפשע בעזה"?

שמעתם על אזכור עיתונאי וואלה דוד ורטהיים שמצוטט, כמזהיר שעזה תהפך לבית מטבחיים?

כמה סיפרו לכם בתקשורת על תושב קיבוץ רעים, תא"ל גלעד קינן שהוצג בחגיגיות (בס' 102, לצד קצינים רבים, בקבע ובמילואים) ביחס לאמירותיו בקשר לתקיפות לפיהן חיל האוויר עובד כדי "להשמיד את כל מה שחמאס נגע בו"?

גם איש השמאל (הציוני) והאלוף במיל' גיורא אילנד אשר אמירותיו – נכונות, מדויקות, חיוניות לבטחון ישראל – על החובה לנצח את המלחמה הזו והחיוניות בגביית מחיר ובהרתעה – מתפרשות בתביעה על פני *שלושה* עמודים שונים (62-64) תוך אינספור אזכורים וציטוטים

ובקיצור, הבעיה היא לא (רק) ואטורי או בן ארי או ליברמן. גם לא נתניהו, גלנט בוז'י הרצוג או פוליטיקאים אחרים שמצוטטים בתביעה. לא סגנון ולא פוליטיקאים (חלקם מטומטמים, ללא ספק) ובטח לא 'משפט' או מניע אותנטי שקשור להתנגדות עניינית או מוסרית. הבעיה שלהם היא שיהודים נושמים. זה הכל

כל תזה אחרת, שמנסה לתלות את נרמול השמדת מדינת ישראל – בידי חלק עצום באקדמיה, בדיפלומטיה, בתרבות ובתקשורת העולמית – על ציטוט של נסים פאקינג ואטורי היא קשקוש.
תזה ילדותית, רשלנית ומנותקת עד גיחוך. הבעיה של האנטישמים הייתה ונשארה עם עצם קיומנו. ככה זה. ועם זה נצטרך להתמודד ומהר.

5 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.