צפו בוידאו

נתניהו נשאל: "מה היית עושה אם אח שלך היה חטוף?"

תמונה – בנימין נתניהו לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא נשאר חייב לעיתונאים שעקצו אותו במהלך מסיבת עיתונאים שקיים בקריה בתל אביב. העיתונאי מתן חודורוב מערוץ 13 נקלע לעימות עם ראש הממשלה נתניהו שהעמיד אותו על דבריו במהלך הצגת השאלות, תרגע תרגע עכשיו אני מדבר".

טל שליו מאתר 'וואלה' שאלה את רה"מ נתניהו, "זה מאה ימים ש-136 חטופים נמצאים בשבי חמאס בעזה, ואני רוצה לשאול אותך שאלה ששאלה אחותו של אחד החטופים, מה אתה היית עושה אם אח שלך היה חטוף במשך מאה ימים בעזה ואתה מרגיש שעשית הכל ולא מצליח להוציא אותו משם?"

בתגובה לדיון בבית הדין בהאג אמר נתניהו, "אנחנו מציינים היום 100 ימים למלחמה, 100 ימים ליום הנורא שבו נטבחו ונחטפו אזרחינו. אנחנו ממשיכים במלחמה עד הסוף – עד לניצחון המוחלט, עד שנשיג את כל יעדינו: חיסול החמאס, השבת כל חטופינו והבטחה שעזה לעולם לא תהווה עוד איום על ישראל. אנחנו נחזיר את הביטחון גם לדרום וגם לצפון. אף אחד לא יעצור אותנו – לא האג, לא ציר הרשע ולא אף אחד אחר. ההתנפלות הצבועה בהאג על מדינת היהודים שקמה מאפר השואה, בשליחות אלה שבאו לבצע ביהודים שואה נוספת – היא שפל מוסרי בתולדות האומות".

נתניהו הוסיף והבהיר, "אזרחי ישראל, אנחנו בדרך לניצחון – ולא נעצור עד שנשיג את הניצחון. אני יודע שיש מי שמטיל בזה ספק – אני לא שם. אני שומע את הקריאה שלכם, ויודע שגם אתם לא שם אזרחי ישראל, אנחנו הולכים יחד עד הסוף. אני מאמין בעם שלנו, בלוחמים ובמפקדים שלנו, ואני יודע שאחרי הטבח של ה-7 באוקטובר – אנחנו לא נתפשר על פחות מניצחון מוחלט. אני אומר זאת בשמכם לכל מנהיגי העולם שאני מדבר איתם – לא נתפשר ולא נעצור. אנחנו ממשיכים עד לניצחון, אין לנו שום ברירה אחרת. שמעתי את הפרשנים באולפנים שמסבירים ש״זה לא אפשרי, זה לא הכרחי״. אז אני אומר, וגם אתם אומרים: זה אפשרי, זה הכרחי ואנחנו נעשה את זה".

7 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.